Toon posts:

Sitecom WL-153 en WDS

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben opzoek naar een draadloze router met goed bereik die ook WDS ondersteunt. Ik heb eens gezocht en bleek dat deze router van sitecom WL-153 een goed bereik had, maar ik kan nergens de specifieke specificaties vinden waarin staat dat ie WDS ondersteunt. Kan iemand mij dit vertellen? Of mij een andere, betere, draadloze router aanbevelen die een goed bereik heeft en WDS ondersteunt, met een budget onder 100€?

(ik heb een tweede router nodig om mijn bereik te vergroten. Ik zou dit doen via WDS. Dit is toch de beste oplossing? (Wil geen gebruik maken van andere antennes)

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 30-08-2006 12:32 ]

Verwijderd

vertel eerst eens even wat je al hebt staan aan apparatuur ;)

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb hier een belkin 54G draadloze router staan, aangesloten op mijn modem.
Ik zit op kot en dat is een vrij recent groot gebouw met dikke betonnenmuren. En ik zorg voor internet. De mensen naast mij kunne perfect draadloos ontvangen, maar er zitten een aantal andere die iets verder zittn die geen ontvangst hebben. Dus ik wil via een extra router via WDS het signaal versterken zodat het bereik in orde is.

(ik heb op het forum van wifishop ook de vraag gesteld, maar die zeggen dat WDS 9 kansen op 10 niet lukt en willen zo een professionele antenne en apparatuur aansmeren, terwijl ik hier op tweakers als meedere malen gelezen heb dat WDS wel goed werkt.)

[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 30-08-2006 12:58 ]