Ik heb even een vraag wat betreft de standaardsoftware: Ik ben net overgestapt van Windows XP naar OSX. Ik heb zo'n 10 websites waar ik ook per stuk weer email-adressen voor gebruik, dus heb behoefte aan een goed mail programma.. op mijn xp laptop gebruik ik Microsoft Outlook, en nu kan ik op mijn macbook pro kiezen tussen Apple Mail en Entourage. Apple Mail lijkt uber-simpel, maar misschien is het wel te simpel om veel email-adressen te beheren, Entourage lijkt daarentegen weer heel erg uitgebreid, misschien te uitgebreid om overzichtelijk te gebruiken als mail-client.
Kunnen de ervaren Apple gebruikers hier wellicht een lijstje opnoemen wat de voors en tegens zijn bij de verschillende email-clients.. misschien zijn er nog goede alternatieven (Thunderbird?) of zie ik iets over het hoofd.
Kunnen de ervaren Apple gebruikers hier wellicht een lijstje opnoemen wat de voors en tegens zijn bij de verschillende email-clients.. misschien zijn er nog goede alternatieven (Thunderbird?) of zie ik iets over het hoofd.