Toon posts:

Kleine enquete zoekgedrag internetgebruikers

Pagina: 1
Acties:
  • 68 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Een vriend van mij heeft een enquete gemaakt over het zoekgedrag internetgebruikers.
Nou heeft hij nog niet het aantal reacties gehad dat hij wilde halen.
Toen dacht ik (aardig als ik ben natuurlijk ;) ) laat ik hem eens proberen te helpen.

Nou hoop ik, aangezien de uitslag voor jullie ook interessant kan zijn, dat jullie allemaal even de tijd nemen om deze enquete in te vullen en dat er geen slotje op komt.

Het zijn maar 14 vragen.

De enquete kan je hier vinden:
http://www.martijndekuijper.nl/onderzoek

Aan het einde van de week zal ik het resultaat hier ook vermelden ;)

• Barrycade
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 14-02 19:52

Barrycade

Through the...

Ik zou eerst even een MOD-je e-mailen of dit is toegestaan. Dan heb je meer kans dat er geen slotje op komt. :)

• OkkE
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 10-11-2025

OkkE

CSS influencer :+

Buiten het feit dat ik graag wil helpen, vraag ik me af of het verstandig is om dit door tweakers te laten invullen. Is er niet een bepaalde doelgroep voor deze enquête? Aangezien tweakers over het algemeen - volgens mij - wat beter zijn in zoeken in vergelijking met de gemiddelde internetter...

“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.

• McVirusS
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 16-01 10:51
Ik ga even overleggen of we dit topic hier willen hebben. Voortaan eerst toestemming vragen aan 1 van de moderators: Webdesign, Markup & Clientside Scripting Policy

[ Voor 60% gewijzigd door McVirusS op 30-08-2006 11:15 ]

Dit topic is gesloten.