[DVD] Webshop

Pagina: 1
Acties:
  • 91 views sinds 30-01-2008

• Galactic
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 23-02 09:41
Onlangs ontdek ik een goede website waar ze erg goedkoop DVD's leveren, dus ik al met vrienden afspreken om samen bestelling te maken. Zie op de site dat ze (opus.nl) in Duitsland zijn gevestigd, en versturen naar zowat elk land.

Aangezien de meeste Nederlandse webshops versturen naar België dacht ik zeker geen probleem bij deze webshop. Dus ik maak met vrienden en familie een afspraak zodat we samen kunnen bestellen bij deze webshop. Nu zitten we dus voor een bedrag van ong 700 euro aan DVD's.

Ik wilde ze daarnet gaan bestellen en wil mij aanmelden als klant, dan kom ik tot het veld "land" waar dus inderdaad zowat alle landen in staan BEHALVE België. Leuk we worden blijkbaar weer eens gediscrimineerd ofzo...

Probleem is nu, dat ik een goede (lees goedkope en betrouwbare shop die A-merken verkoopt) die naar België verstuurd zoek. Google brengt helaas minder en minder op, buiten een paar ad's van shops die dan natuurlijk duur zijn.

Iemand die alternatieve shops voor opus.nl weet? Als ik 5 euro extra moet betalen voor te versturen naar België is dat alsnog geen probleem natuurlijk.

• [ash]
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 05-04-2025

[ash]

Cookies :9

Ik bestel altijd mijn media bij http://www.cdrwinkel.com/ , deze webwinkel zit zelfs in belgie.

• jochie79
  • Registratie: December 2004
  • Nu online
Is http://www.ddvd.info/be niets? en anders is er hier op tweakers natuurlijk altijd nog de pricewatch.

• McKaamos
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

McKaamos

Master of the Edit-button

www.ddvd.info doe ik meestal mijn inkoop bij.
lekker goedkoop, en ze hebben ook inkt/toner en wat randapperatuur in de aanbieding.

Iemand een Tina2 in de aanbieding?

• vanaalten
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 27-02 20:30
Al eens gemaild met Opus, waarom Belgie niet in de lijst staat? Als ik het mij goed herinner reageren ze behoorlijk snel op e-mail, en misschien hebben ze gewoon een foutje gemaakt met de lijst.

• phoenix
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 19-01 10:14
Ik wil je ook www.cdrwinkel.com aanraden. Prima service en levertijd. Twee bestellingen van opus had ik meer dan een week en een andere meer dan een maand op moeten wachten. Twee bestellingen van cdrwinkel.com de volgende dag binnen. Ook de prijzen zijn beter dan die van opus of ddvd.

• Galactic
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 23-02 09:41
vanaalten schreef op woensdag 30 augustus 2006 @ 10:04:
Al eens gemaild met Opus, waarom Belgie niet in de lijst staat? Als ik het mij goed herinner reageren ze behoorlijk snel op e-mail, en misschien hebben ze gewoon een foutje gemaakt met de lijst.
Ja dit heb ik gedaan, en ook de reden gevraagd, ik kreeg gewoon als antwoord terug dat ze het niet meer doen sinds 1-1-2006. Ze willen dus niet zeggen waarom (ik neem aan ivm te heffingen op deze media). Aan alle anderen bedankt voor de informatie, ik ga al deze winkels meteen bekijken.

Ter info:

- Een Sony spindel (25st 8x) in de gemiddelde Belgische winkel 25-30 euro
- Een Sony spindel (25st 8x) via Opus 10 euro

Ik ga echt geen kopieerheffing betalen op mijn eigen homevideo's :(

• Scooper
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 27-02 20:27
En bij CDRWinkel.com zijn 100 16x Sony DVD+R's €37,90. Is nog goedkoper ook.

SRK35ZS-W

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

DVD webshops zijn gewoon via de http://tweakers.net/pricewatch te vinden :)

Voor de rest heeft dit weinig met hardwareproblemen van doen, dicht dus.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.