Sony vaio laptop scherm begeeft het na 1,5 jaar

Pagina: 1
Acties:

• darkphoenix
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 28-01 17:16
Mijn vader kocht 1,5 jaar geleden een mooie sony vaio laptop met een radeon 9700 video kaart en een centrino 60 gig ,en 512 mg geheugen.

6 weken geleden werd het scherm helemaal helder wit en dat kregen we met geen mogelijkheid weg.
Ik heb toen die een vga kabel aangesloten aan de laptop en een extren beeldscherm en ik kreeg gewoon beeld dus de rest werkt gewoon.

Ik bel Sony op en komt gelijk met een prijs om het te maken van 800 euro en als je hem komt langsbrengen 750.-
Ik vertel van een product mag toch niet na 1,5 jaar zo maar kapot gaan maar ik kreeg alleen te horen dat de garantie maar een 1 jaar is.

Een laptop van 2100 euro...

Kan ik iets meer bereiken als ik naar de consumenten bond ga? of ben ik gewoon letterlijk de lul en moet ik maar een nieuwe kopen of voor 800 euro's een nieuw scherm kopen wat ik uit principe nooit zal doen. en zeker geen Sony meer.

Intel E6850@3,6Ghz ,GEIL 4 Gig pc800, MSI 8800GTX OC,Tagan 700W,raptor x 150gig,seagate 500gig,asus p5n32-e SLI plus, X-fi extremegamer, logitech z5450 speakerset, Coolermaster Stacker silver

• Jrz
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 00:52

Jrz

––––––––––––

Volgens mij mag je er van uit gaan dat een laptop 3 jaar meegaat.

Ennnnnnnnnn laat losssssssss.... https://github.com/jrz/container-shell (instant container met chroot op current directory)

• JvW
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 26-06-2025

JvW

On my way home...

Er is altijd hoop. Een scherm hoort langer mee te gaan dan 1,5 jaar.
Zie dit topic

In mijn geval betrof het een Dell laptop, maar uiteindelijk is alles zonder kosten gerepareerd. En dit terwijl de eerste reactie van Dell een prijsopgave van E 700,- was.

“What could I say to you that would be of value, except that perhaps you seek too much, that as a result of your seeking you cannot find.” - Hermann Hesse