Toon posts:

Hoever kan ik gaan met asus p2b-f

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb nu een pentium 400 in mijn moederbord zitten. Ik wil eigenlijk weten welke pentium 3 er hoogstens nog in kan.(zonder te tweaken)

sa let...--> it is wer tiid foar bier

Verwijderd

Op maandag 29 januari 2001 13:29 schreef Fopma het volgende:
sa let...--> it is wer tiid foar bier
tiid foar bier jouwt folle plesier!

Verwijderd

Topicstarter
en fertier

• Thefirstikke
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online
Ik geloof dat dat een PIII600 Slot1 geval is.
Kijk anders even op de site van ASUS!
succes! ;)

Verwijderd

ja mijn broetje draaid nu met een celly2 600 op zijn asus p2b-f en draaid als een tierelier.

Verwijderd

Topicstarter
dat is zeker de 512 kb uitvoering...(600mhz)
maar je hebt ook nog snellere coppermine processors, zijn die ook nog mogelijk??

of kan ik toch maar beter mijn p2 400 gaan tweaken... ik heb hem al eens op 500 mhz gehad, hij liep niet vast maar ik durfde het toch niet aan... Of valt het wel mee. En kan je je proc en mobo niet opblazen

sa let----> it is wer tiid foar bier

• PsYgHo
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 31-08 01:30
in princiepe (pcb versie gerelateerd)
kun je alle slot 1 en ppga 370 procc draaien, ook die van 133mhz, want je hbt met die anus bord de mogelijkheid om 133mhz bus en 33mhz pci te bouwen, nadeel is dat je agp bus devider aleen maar op 1:1 of 2/3 kan, is voor 100mhz bus duss 66 of 100 en voor 133 dus 88,6 of 133. Daat laatste is geen probleem, want menig agp kaart loopt wel op 100mhz.. en corret me 133mhz is toch agp2 ?

dus zou je alles moeten kunnen draaien
in princiepe, helaas ken ik geen een die het op 133bus probeert, wel ken ik die hem op 800mhz gezet heeft, op 100mhz, en dat loopt rock stable,(fcpga) als de prijzen binnenkort dalen ben ik van plan een 1ghz proc te kopen en die op mijn p2b-f te proppen, puur om te testen, en als het werkt , kpopen natuurlijk...

Mess with the best,DIE Like The Rest !
Als je in de poep gaat roeren, gaat het stinken!
In je broek poepen is hetzelfde als verliefdheid, iedereen weet het, alleen jij hebt het speciale gevoel!
I Ignore Fools, who Ignore Rules.

Verwijderd

Topicstarter
Ik zie in de prijs watch ook nog deze staan... I
intel Pentium III 800E (Slot 1, 100MHz)
iemand ervaring met deze in combinatie met de p2b-f???

Verwijderd

werkt perfect p III 800E op 100mhz op een p2b

Verwijderd

Yep, bij mij is er al een tijdje een cumine 600 in aan het spelen, draait prima!8-)
Pagina: 1