Toon posts:

grote usb sticks

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoi,

Ik heb een kingston usb stick om zeep geholpen (fiche is afgebroken van de rest).
Daarom ben ik nu op zoek naar een prijselijke vervanging waar ik heel wat op kwijt kan.
Ik denk oa aan de lacie kaarten van 4gb en 8gb die je in de USB-port kan pluggen.
Er bestaan ook usb sticks van deze grootte maar die zijn allemaal een heel pak duurder.
Voordelen van de sticks tov de kaarten met usb draadje en fiche?

deze dus

alvast bedankt!

• Icekiller2k6
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 27-02 19:23
um sticks zijn draagbaarder...

en ik weet niet zeker maar zitten in die 'kaarten' geen laptop hds? of CF flashkaartjes?

edit:
owja wat ik wel weet is dat die usb sticks van 8GB FAT32 zijn dus je kunt er geenDVD iso opzetten..

[ Voor 31% gewijzigd door Icekiller2k6 op 30-08-2006 00:34 ]

MT Venus E 5KW (V151) P1 HomeWizard | Hackerspace Brixel te Hasselt (BE) - http://www.brixel.be | 9800X3D, 96GB DDR5 6000MHZ, NVIDIA GEFORCE 4090, ASRock X670E Steel Legend, Seasonic GX1000

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22:49

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

Deze bovenstaande stick kan wel werken met NTFS :)
Zie ook de manual:
Gebruik NTFS wanneer...
... u de drive alleen onder Windows 2000 of Windows XP gebruikt. De prestaties zijn beter als FAT32 en FAT32 gebruik je alleen met Mac OS 10.3 en hoger
In de manual (pag 12.) staat ook hoe je hem moet formateren naar NTFS.

Zelf zou ik alleen kijken naar het formaat, of je moet ook nog eens de RPM van de schijfjes willen bekijken. Dan zal je zelf de conclusies kunnen trekken wat jou aantrekt ;)

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad)

Verwijderd

Topicstarter
Icekiller2k6 schreef op woensdag 30 augustus 2006 @ 00:33:
um sticks zijn draagbaarder...

en ik weet niet zeker maar zitten in die 'kaarten' geen laptop hds? of CF flashkaartjes?
Blijkbaar hdd
das ook niet de bedoeling. Ik zoek zeker flash geheugen...