Deze camera verdient wel een eigen topic dacht ik zo 

Zoekende naar een zeer compacte camera naast mijn Canon 20D, zag ik dit nieuwsbericht.
Enkele specs:
- 28-200 mm lens (beste bereik in een compact camera)
- vibration reduction via ccd-shift (werkt bewezen minstens zo goed dan lens-IS)
- 7 megapixels
- 2,5" LCD met 230.000 pixels
- 1 cm. macro functie (beste op de markt)
- zeer goede accuduur (380 foto's volgens CIPA standaard - beste tot op heden in compact camera)
- zeer snelle bediening en response (shutter lag etc.)
- klein en stevig (metalen body)
Meer specs en info.

In mijn ogen één van de beste compact-camera's van het moment. De enige 2 minpuntjes van zijn voorloper (R4) zijn de zwakke flits en de redelijke hoeveelheid ruis. (hoewel minder dan die van de Lumix serie). Of deze zijn verbeterd weet nog niemand.
Voorbeeldfoto's van de officiele site zeggen niet meestal niet alles, maar deze is toch heel behoorlijk. (ISO100)

Zijn er mensen met een R4 die hun bevindingen willen posten? Elke andere opmerking is ook welkom

Zoekende naar een zeer compacte camera naast mijn Canon 20D, zag ik dit nieuwsbericht.
Enkele specs:
- 28-200 mm lens (beste bereik in een compact camera)
- vibration reduction via ccd-shift (werkt bewezen minstens zo goed dan lens-IS)
- 7 megapixels
- 2,5" LCD met 230.000 pixels
- 1 cm. macro functie (beste op de markt)
- zeer goede accuduur (380 foto's volgens CIPA standaard - beste tot op heden in compact camera)
- zeer snelle bediening en response (shutter lag etc.)
- klein en stevig (metalen body)
Meer specs en info.

In mijn ogen één van de beste compact-camera's van het moment. De enige 2 minpuntjes van zijn voorloper (R4) zijn de zwakke flits en de redelijke hoeveelheid ruis. (hoewel minder dan die van de Lumix serie). Of deze zijn verbeterd weet nog niemand.
Voorbeeldfoto's van de officiele site zeggen niet meestal niet alles, maar deze is toch heel behoorlijk. (ISO100)

Zijn er mensen met een R4 die hun bevindingen willen posten? Elke andere opmerking is ook welkom
[ Voor 9% gewijzigd door Mooody op 29-08-2006 23:13 ]
Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.