Hoi, ik heb pas geleden een Wireless Router van SMC aangeschaft. Hij werkt prima, alleen het is nogal vervelend dat ik op geen enkele manier deze verbinding heb kunnen beveiligen. Heb tweakers al ondersteboven gehaald hiervoor en google leverde ook niet veel boeiends op
Kan iemand me hints/tips of gewoon hulp geven om dit probleem op te lossen? Het gaat om een SMC Barricade (SMCWBR 12-G2) zoals in de titel staat.
Wat gaat er mis? Je kan op je client niet verbinden of hoe/wat? Gewoon in je webconfig een WPA- of WEP-key instellen, op de client ook en gaan met die banaan..
Nou kijk; ik kan gewoon via het draadloos netwerk internetten. Maar het probleem is dat iedereen hier in de buurt dat ook kan. Simpelweg omdat ik geen WEP sleutel ingesteld krijg. Alle instellingen heb ik al bekeken maar ik heb niks kunnen vinden. Waar te zoekenYapser schreef op dinsdag 29 augustus 2006 @ 20:43:
Wat gaat er mis? Je kan op je client niet verbinden of hoe/wat? Gewoon in je webconfig een WPA- of WEP-key instellen, op de client ook en gaan met die banaan..
Over welkt type SMC barricade gaat het?
Afaik zijn voor alle types op het web ( www.smc.com ) volledige handleidingen...
Afaik zijn voor alle types op het web ( www.smc.com ) volledige handleidingen...
Dit stelt echt niks voor, je kunt een key invullen voor de beveiliging die je wenst, en daarnaast moet je het type beveiliging kiezen... dus WPA bijvoorbeeld.
Heb dit weekend nog zo'n kastje aangesloten en keek er in eerste instantie overheen maar je kan hem echt aanzetten.
Heb dit weekend nog zo'n kastje aangesloten en keek er in eerste instantie overheen maar je kan hem echt aanzetten.
Ik zal zo thuis is kijken
Bedankt
Edit: een SMC Barricade SMCWBR 12-G2
-Probleem is opgelost
Bedankt mensen
Topic kan dicht
Edit: een SMC Barricade SMCWBR 12-G2
-Probleem is opgelost
Topic kan dicht
[ Voor 65% gewijzigd door NightShot op 30-08-2006 18:32 . Reden: problem fixed ]
Pagina: 1