Toon posts:

Drivers voor audio op Fujitsu-Siemens D1627-A

Pagina: 1
Acties:
  • 31 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb geen idee welke soundchip er op dit moederbord zit, wordt niet wijzer van wat er op verschillende fora staat of van de opschriften op de chips dus vandaar de vraag: Wat voor soundchip zit er op een fujitsu-siemens D1627-A mobo, en waar kan ik daarvoor drivers vinden?

bij voorbaat dank.

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 00:11

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

Beetje zoeken kan ook wel natuurlijk ;)
audio controller based on the Analog Devices AD1985AC'97 codec; 5.1 audio system supported, front audio I/O and S/PDIF connector provided (remember that codecs from Analog Devices are considered to have very high sound quality);
Iig, het is een F-S mobo met i865PE chipset. Dus drivers kan je bij Intel.com downloaden

Wauw, een sig!

Verwijderd

Topicstarter
Dat van analog devices had ik zelf ook gevonden, maar daar kwam ik niet verder mee. Zal de intel site es nakijken.

[ Voor 52% gewijzigd door Verwijderd op 29-08-2006 20:12 ]

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 00:21

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Als je ons die opschriften waar *JIJ* niet wijzer van wordt niet meldt hebben wij ook niet veel om op af te gaan. Dat soort info hoort in een goede topicstart. Sowieso blinkt je topicstart niet echt uit qua inzet. Begin eens zelf alles op een rijtje te zetten en uit te zoeken welke termen je niet begrijpt. Waarschijnlijk kun je je eigen probleem zo oplossen, zo niet kun je iig een fatsoenlijke GoT topicstart neerzetten. Zoals het er nu staat komt het neer op "Bam hier is mijn probleem, lossen jullie het lekker op" :/

Oslik blyat! Oslik!

Dit topic is gesloten.