Windows 2003 start niet door, ten einde raad

Pagina: 1
Acties:
  • 51 views sinds 30-01-2008

• AMD 64
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online

AMD 64

gathering of google

Topicstarter
(overleden)
Hallo,

Ik heb een data server met de volgende specs:

1600 mhz Centrino
DFI G5m300-p
512mb ram
Revo64
5x 250Gb Raid 3
1x 6 Gb bootschijf

Het duurde even voordat ik alles aan de praat had, maar eindelijk werkte alles. Tot nu dan, er staat windows 2003 standaard op. Maar als ik hem aanzet dan zie je nog wel het boot schermpje, maar daarna is dat het ook wel.. het scherm wordt zwart en valt uit na 20sec ofzo. In veiligemodus kom ik wel. Maar de meldingen in eventvwr zijn altijd zo vaag. Hierbij geeft hij een VSS volume shadow copy error aan met WMI (maar dat komt omdat de server in veilige modus draait). Dan geeft hij ook nog een melding aan dat de windows versie/licentie niet klopt. met fout code: 4 0x80070005. Met google en de seach vind ik niets wat bij mij van toepassing kan zijn. Ik vind het zo gek dat hij niet door boot na het windows laad scherm.

Echt ten einde raad. Eerder was dit ook, toen was het opgelost door een nieuwe installatie. Maar daar heb ik nu absoluut geen zin in.

Waterchiller te koop 250 euro. Mail voor info!

• Yoeri
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online

Yoeri

O+ Joyce O+

(overleden)
Nou ga ik misschien een rare vraag stellen, maar gaat het om een legale windows?

Dit klinkt namelijk als een bekend probleem met een slechte activation-crack :)

Edit: niet alleen de licensing-foutmelding, maar ook (vooral) het geen beeld geven maar wel in safe mode booten is een probleem van een activatiecrack, vandaar mijn vraag. Nofi verder :)

[ Voor 36% gewijzigd door Yoeri op 29-08-2006 21:50 ]

Kijkje in de redactiekeuken van Tweakers.net
22 dec: Onze reputatie hooghouden
20 dec: Acht fouten

• AMD 64
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online

AMD 64

gathering of google

Topicstarter
(overleden)
uhm nee het is niet een legal versie. Ik snap ook wel dat hij die fout aan geeft :D. Maar verklaart dat waarom hij geen beeld geeft? O-)

Waterchiller te koop 250 euro. Mail voor info!

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

uhm nee het is niet een legal versie.
Prioriteiten anders leggen, jongen :)

Dit topic is gesloten.