intelli mouse explorer doen of nie?

Pagina: 1
Acties:
  • 117 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• SICK
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 14-03 20:07
Nou mijn oude muis(logitech wheel mouse) is kapot en ik ga binnekort een nieuwe halen is de intelli mouse van MICRO$OFT een goeie keus. Ik speel veel games(FPSen zoals: Quake3 HL UT enzo) en ik word er een beetje gek van om elke maand een nieuwe muis tekopen. En heeft die intelli mouse ook nog wat nadelen met games?
En waaneer kwamen die optische muizen van logitech ook alweer??

Verwijderd

Elke maand nieuwe muis?

Maak je wel je muis schoon met een wattenstaafje en wat sterk spul? (Alcohol, waterstofperoxide en wat je maar bedenken kunt :) )

• SICK
Nou niet elke maand maar wel vaak.
Maar schoon maken helpt niet want die wieletjes binnenin de muis zijn een beetje versleten en dan maakt de bal niet zulk goed contact meer met de muis.
Maar heeft iemand ervaring met FPS's met die explorer?

Verwijderd

Bedoel je de gewone of de optical?

Verwijderd

die optical mouse (rode lampje)
niet kopen.

als je alleen surft op het internet dan wel.
maar met spellen is ie onhandelbaar.

ik heb er ook een gehad en em snel teruggebracht.

het beeld gaat heel wazig met die muis als je een spel speelt niet strak zoals met gewone muis.

Verwijderd

die optical mouse (rode lampje)
niet kopen.

als je alleen surft op het internet dan wel.
maar met spellen is ie onhandelbaar.

ik heb er ook een gehad en em snel teruggebracht.

het beeld gaat heel wazig met die muis als je een spel speelt niet strak zoals met gewone muis.

• SICK
Oh dan wacht ik wel op een optical mouse van logitech of ik koop die gaming mouse van logitech. Die razer boomslang is ook wel vet maar alleen een beetje heel duur :(

Verwijderd

-het beeld gaat heel wazig met die muis als je een spel speelt niet strak zoals met gewone muis.-

Nou bij mij gaat 'ie juist wel tien keer zo strak als met een gewone muis, ^diz. 't zal wel aan jouw pc liggen want de intellimouse explorer werkt bij mij perfect. Ook al ben ik GEEN voorstander van Micro$oft!
Het is trouwens wel handig als je maar 1 keer op het submit knopje drukt, of had je muis soms kuren? ;)

• dumbfool
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 29-12-2023
Ik zelf speel niet zoveel first person shoters... af en toe quake2 en ik moet zeggen dat ik er wel een beetje spijt van heb dat ik zo'n intellimouse explorer had gekocht. Zodra je een beetje snel wil draaien ermee (bv wanneer je met een lage sensitivity snel 180 wil draaien) slaat ie op hol. Maar gewoon voor in windows is ie wel goed. Wil je ook nog andere spellen spelen zoals rt strategie games dan is ie nog te overwegen. Doe je niks anders dan fraggen, dan zou ik em niet kopen.

Verwijderd

Wie zet de mouse sensitivity dan ook laag? Dan moet je wel een erge DUMB FOOL zijn (no offence)... Snel 180 graden draaien met een lage mouse sensitivity gaat sowieso niet snel! Een beetje fragger zet de mouse sensitivity zo hoog mogenlijk... ;)

Verwijderd

omg @acer ik zie al dat je niets weet van games, je zet je sensitivity zo laag mogelijk slimpie

die muis is onhandelbaar met games, kan je niet fatsoenlijk mee mikken, tja draaien kan wel op sensitivity 20 maar je aim sux dan

• Macaco
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 09-03-2022
De Razor Boomslang muis waar is die te koop of waar kan ik een afbeelding vinden van dat ding ben wel benieuwd en is die ook gewoon goed voor in Windows.Razor Boomslang is dat het merk of de benaming van dat ding??

• SICK
Razer is het merk boomslang is het type.
En dit is de site ervan http://www.razerzone.com/

Verwijderd

Wat versta jij dan onder een lage sensitivity? Ik vin een sensitivety van 6 al redelijk hoog (veel hoger, zoals 20 inderdaad) is inderdaad veel te hoog. Mijn Intellimouse exsplorer werkt iniedergeval heel goed op een sensetivety van 6...

Verwijderd

Kheb hem ook en hij werkt perfect...
Ik speel elke dag minimaal 3 uur per dag spellen zoals UT, Quake 3 en HL.
Ik heb er helemaal geen problemen mee, een echte aanrader

• SICK
JA NU WEET IK ECHT NIET MEER WELKE IK MOET KOPEN!!!!!!!
Mischien koop ik wel zo'n gamingmouse van logitech alleen dan heb je wel weer zo'n bal(dus slijtage) iemand ervaring met die gaming muis?

Verwijderd

Ik heb hem ook, en het is een PUIK ding. Ja, dat zit wel snor met die muis. Echt een blits ding.

(ARCHAISMEN) LETTERKUNDE 2e FASE :)

Verwijderd

w8 nog ff op die optical muizen van logitech zien er cool uit en hebben betere drivers

• sharkzor
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 26-08 15:15
mijn advies: koop dat ding, in iedere review lees ik dat hij super goed is en je hebt geen slijtage. zodra ik geld heb ga ik ook zo'n ding halen :)

• K-2SO
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 26-08 15:47
Ik heb ook de Intellimouse Explorer (Optisch) en ik ben er helemaal wild van ! :)
KOPEN DUS !

• Uitvreter
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 21:50

Uitvreter

Eet niet thuis vanavond

Ik heb toevallig gisteren zo'n beestje gekocht, speciaal om te fraggen. Het voordeel van dit ding is het grote aantal knoppen: twee normale, twee duimknoppen aan de zijkant en een scrollweeltje die een button heeft.
Als je niet al te grote handen hebt, zoals ik, is de ergonomische vorm net niet helemaal goed. Het ding is aan een kant te laag. Als je de muis dan een paar keer heen en weer haalt merk je dat je hand iets scheef op de muis ligt, met je vingers net naast de knoppen. Als ik m'n duim wat lager leg heb ik meer grip, maar danligt 'ie onder de achterste duimknop. De voorste duimknop is dan helemaal onbereikbaar. Zonde.
Hij loopt het lekkerst op gladde kunststof.
Kijk ff goed of 'ie past voordat je hem koopt.

May clinging breasts always come to your aid in the kitchen!

Verwijderd

Ik heb zelf de Microsoft Intelli Explorer gekocht een half jaar terug en ik ben er echt heel blij mee..
In reviews las ik dat als je hem te snel heen en weer beweegt(wat je in FPS misschien snel doet) hij raar gaat doen.. Nou je moet echt je arm uit je lijf raggen wil je er bij deze voor zorgen dat de pointer stil blijft staan als het ware...

Ik zou deze aanraden(of is de opvolger van m$ er al?)

• HekkeySE
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
Bij L1PCPARTS :) in Wormerveer en Beverwijk hebben we nu een leuke aanbieding, een optical muis met het zelfde design van microsoft en het komt uit dezelfde fabriek, kost slecht 69 piek!
Zijn best goeie dingen...
http://www.pcparts.nl

Recht op morgen heb ik niet, maar morgen wordt beter dan vandaag en gisteren bestaat niet.

• SICK
Ja ik denk er trouwens nog wel even over na.
Heeft iemand hier trouwens ervaring met de gaming mouse van logitech?
Ik zou graag willen weten of dat wat is?

• admiral866
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 18:34

admiral866

The King Personality Disorder

ik heb nu een Explorer.
Voorheen had ik een pilot mouse van logitech (een bare bone 3 knops muis).
De explorer is zeker beter.
En vooral die 5 knoppen zijn vet handig, voor navigatie en fraggen etc.
En zodra die logitech er is, koop ik die en dan ga kijken welke ik de beste vind van de twee. Ik wil namelijk toch die van logitech wel ff testen, aangezien die meestal (naar mijn mening) beter ergonomisch gevormd zijn.

Enne ff over de soepelheid, snelheid etc etc.: VEEL beter als een regular mannetjes-muis (lees: muis met ballen)

• SICK
En ik heb trouwens ook zo'n everglide muismadje en ik heb gehoord dat die explorer en de everglide matjes miet zo goed samen gaan. Of was dat alleen maar bij de witte matjes van everglide?

Verwijderd

Perfecte muis ! Blits met dat rode lamje... Alles loopt als een trein met dat ding. Nooit meer zitten prutsen met schroevendraaiers, wattenstaafjes, alcohol, parfum, jenever etc om de troep schoon te krijgen. In een woord: PERFECT !

• BitByter
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 13-08 07:38

BitByter

Prutst dit forum

1 tip,

KOOP HEM!@!!@@!

ik speel q3a met dat ding, IDEAAL!!!
je beeld gaat gewoon een stuk smoother, railen gaat supergoed met dat ding!

• SICK
Ik denk dat ik em gewoon ga halen en als ik em kut vind breng ik em weer terug!
Pagina: 1