Toon posts:

Dual monitor / Tv out

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Gister wilde ik een filmpje kijken via mijn pc (tv out) en jammer genoeg werkte het niet meer zoals voorheen. (PC heeft een tijdje op een andere locatie gestaan maar verder geen wijzigingen aangebracht in de instellingen) Zo kreeg ik het niet voor elkaar om mijn Tv out aan te sturen.

Na het opnieuw installeren van ATI Catalyst Control Center krijg ik het zelfs niet meer voor elkaar op mijn 2e monitor aan de praat te krijgen. (Aan het lampje van de monitor valt wel af te lezen dat hij signaal heeft, maar beeld 0,0)

Ook lukt het niet meer op de tv te detecteren terwijl voorheen als ik filmpje wilde kijken het eenvoudig was om de Philips monitor te disablen en de tv te enablen.

Grafische kaart:
- Radeon 9500 PRO/9700

Monitors:
- Dell (primary)
- Philips

Iemand enig idee?

• Rone
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

Rone

Moderator Tweaking
Welkom op GoT :w

Weet je zeker dat je dezelfde kabels gebruikt als voorheen?
Neem ook eens een kijkje in De grote tv-out FAQ.

PC1: 9800X3D + RX 9070 XT
PC2: 5800X3D + RTX 3080

Verwijderd

Topicstarter
Ja de kabels zijn ook nog identiek als voorheen

Dell display:
- Standaard VGA connector
Philips display:
- Via DVI -> VGA connector

Tv Out:
- van s video naar scart connector

• 5mebibyte
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 30-07 15:05
Als je opstart krijg je dan beeld op je schermen? Je bios verschijnt normaal gesproken op ieder scherm dat aan staat bij het booten.

verdwaalde ict'er op elektro!

Verwijderd

Topicstarter
Het vage is als ik mijn Dell (primary) omwissel met de philips en dus de dell via de dvi connector connect en de philips standaard via de vga, krijg ik dus dat de philips wel netjes beeld uitstuurd en mijn dell het niet meer doet.

Hieruit valt dus lijkt mij eenvoudig te concluderen dat de monitoren oke zijn maar dat het ergens vanaf de dvi connector / grafische kaart zit

• 5mebibyte
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 30-07 15:05
Verwijderd schreef op dinsdag 29 augustus 2006 @ 17:52:
Het vage is als ik mijn Dell (primary) omwissel met de philips en dus de dell via de dvi connector connect en de philips standaard via de vga, krijg ik dus dat de philips wel netjes beeld uitstuurd en mijn dell het niet meer doet.

Hieruit valt dus lijkt mij eenvoudig te concluderen dat de monitoren oke zijn maar dat het ergens vanaf de dvi connector / grafische kaart zit
Weet je zeker dat je verloop blokje/kabel goed is? Soms willen die iets tegen houden wat komt doordat je een verloop hebt tussen twee standaarden.

verdwaalde ict'er op elektro!

Pagina: 1