Gister wilde ik een filmpje kijken via mijn pc (tv out) en jammer genoeg werkte het niet meer zoals voorheen. (PC heeft een tijdje op een andere locatie gestaan maar verder geen wijzigingen aangebracht in de instellingen) Zo kreeg ik het niet voor elkaar om mijn Tv out aan te sturen.
Na het opnieuw installeren van ATI Catalyst Control Center krijg ik het zelfs niet meer voor elkaar op mijn 2e monitor aan de praat te krijgen. (Aan het lampje van de monitor valt wel af te lezen dat hij signaal heeft, maar beeld 0,0)
Ook lukt het niet meer op de tv te detecteren terwijl voorheen als ik filmpje wilde kijken het eenvoudig was om de Philips monitor te disablen en de tv te enablen.
Grafische kaart:
- Radeon 9500 PRO/9700
Monitors:
- Dell (primary)
- Philips
Iemand enig idee?
Na het opnieuw installeren van ATI Catalyst Control Center krijg ik het zelfs niet meer voor elkaar op mijn 2e monitor aan de praat te krijgen. (Aan het lampje van de monitor valt wel af te lezen dat hij signaal heeft, maar beeld 0,0)
Ook lukt het niet meer op de tv te detecteren terwijl voorheen als ik filmpje wilde kijken het eenvoudig was om de Philips monitor te disablen en de tv te enablen.
Grafische kaart:
- Radeon 9500 PRO/9700
Monitors:
- Dell (primary)
- Philips
Iemand enig idee?