Toon posts:

Visual Basic 2 Forms

Pagina: 1
Acties:
  • 64 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Goeden avond,

Ik ben bezig met een inventarisatie programma. Nou dit wil allemaal heel goed lukken.
Alleen nu wil ik er een help functie in maken d.m.v een 2de form waar de gebruikers het een en ander terug kunnen vinden.

Ik heb hier op got search en op google gezocht ... bij google vond ik wel iets op www.helpmij.nl

maar daar lag de datbase down.. dus zodoende dat ik het hier even vraag

• Spiral
  • Registratie: December 2005
  • Niet online
Wat is je vraag precies?

To say of what is that it is not, or of what is not that it is, is false, while to say of what is that it is, and of what is not that it is not, is true. | Aristoteles

Verwijderd

Topicstarter
hoe ik dus als ik op de knop help druk het andere form kan laten zien

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
Helaas ga ik toch een einde maken aan dit topic.
Je stelt geen concrete vraag (wat is je vraag nu precies :? ), je geeft niet aan wat je al hebt geprobeerd en je maakt mij niet wijs dat je maar 1 result vond op google.

Een tweede form toevoegen aan je project is geen rocket-science en het form showen ook niet (*hint*).

Verder mis ik welke VB versie je gebruikt (5? 6? .Net?) en mis ik een [VB] tag in je topic titel.
Sorry, maar helaas. Probeer het gerust nog eens als je een concrete en gerichtte vraag hebt en kunt aantonen wat er niet werkt aan je probeersels. We zitten hier niet om iedereen aan 't handje te houden. Dit is écht basic VB kennis.

Je bent daar overigens al eerder en vaker op gewezen. Lees dit nog eens even goed door voordat je weer een poging doet...

[ Voor 29% gewijzigd door RobIII op 29-08-2006 17:21 ]

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij

Dit topic is gesloten.