Ik heb van de week een of ander programma geinstalleerd wat mn boot heeft aangepast op de een of andere manier.. vorige dag het programma eraf gehaald.. en ok.. de irritante melding van het programma vóór het opstarten van windows is weg..
maar het opstarten van windhoos Windows duurt ineens hinderlijk langer dan normaal..
plus heb ik opgemerkt dat boot.ini ineens verschenen is in mn c: directory.. wilt niks zeggen natuurlijk want daar hoort het bestand.. maar.. windhoos Windows staat gewoon ingesteld op
"belangrijke systeembestanden blabla niet weergeven" ,
dus het bestand zou niet zichtbaar mogen zijn..
kan je zeggen.. rechtermuisknop.. eigenschappen ---> make hidden.. maar die optie is dus niet mogelijk omdat ik daar niks kan aanvinken...
iemand hulp? bvd
edit:
boot.ini:
[boot loader]
timeout=30
default=multi(0)disk(0)rdisk(0)partition(1)\WINNT
[operating systems]
multi(0)disk(0)rdisk(0)partition(1)\WINNT="Microsoft Windows 2000 Professional" /fastdetect /noguiboot
maar het opstarten van windhoos Windows duurt ineens hinderlijk langer dan normaal..
plus heb ik opgemerkt dat boot.ini ineens verschenen is in mn c: directory.. wilt niks zeggen natuurlijk want daar hoort het bestand.. maar.. windhoos Windows staat gewoon ingesteld op
"belangrijke systeembestanden blabla niet weergeven" ,
dus het bestand zou niet zichtbaar mogen zijn..
kan je zeggen.. rechtermuisknop.. eigenschappen ---> make hidden.. maar die optie is dus niet mogelijk omdat ik daar niks kan aanvinken...
iemand hulp? bvd
edit:
boot.ini:
[boot loader]
timeout=30
default=multi(0)disk(0)rdisk(0)partition(1)\WINNT
[operating systems]
multi(0)disk(0)rdisk(0)partition(1)\WINNT="Microsoft Windows 2000 Professional" /fastdetect /noguiboot
[ Voor 15% gewijzigd door elevator op 30-08-2006 01:21 ]