Toon posts:

[outlook 2003]HTML probleem

Pagina: 1
Acties:
  • 650 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Mensen,

In Dreamweaver heb ik een HTML bestandje gemaakt wat gaat dienen als briefpapier.

via extra --> opties --> E-mail indeling --> briefpapier kiezer kan ik gewoon het html bestandje toevoegen. Vervolgens zie ik in dat kleine schermpje dat alles eruit ziet zoals ik dat getypt hebt in HTML.

Maar wanneer ik nu een nieuwe email wil schrijven krijg ik gewoon het verkeerde lettertype(times new roman) te zien. De plaatjes werken wel gewoon, dus met de HTML is niks mis. Ik heb gewoon het standaard gebruikt:

<font size = "2" face = "arial">tekst hier</font>

Dit werkt dus niet? Hier op Got waren enorm veel topics te vinden maar geen relevante.

• Mint
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 23-07 21:03
En als je Dreamweaver een stukje css in de html file laat verwerken?

Rechtermuisklik » Page Properties (oid)

Verwijderd

Topicstarter
Het werkt allemaal half. Ik heb nu in de stylesheet aangegeven dat het font "arial" moet zijn. Dit werkt nu.

Helaas is er een klein gedeelte in de pagina wat een andere kleur moet hebben. Voor dat stukje tekst heb ik een class gemaakt:

.kop{
font-family: Arial, Helvetica, sans-serif;
font-size: 10px;
font-weight:bold;
color: #666666;
}

Ik heb dan het stukje tekst tussen <div class ="kop">TEKST</div> staan. Dit krijg ik dus niet voor elkaar. Zowel met CSS als met HTML lukt dit niet.

Verwijderd

Topicstarter
Na maand de draad maar weer eens op gepakt. Alles lijkt nu eindelijk te werken. behalve grammatica controle. Wanneer ik binnen de html blijf werkt die gewoon niet. Als ik willekeurig ergens onder het email venster klik dan verspringt de tekst in times new roman en werkt de grammatice controle wel |:(

Dus binnen de html werkt het niet. Er buiten wel. Is dit uberhaupt wel mogelijk wat ik wil?