Of een gatenzaag
Alle proemn in n drek
Had ik wel kunnen raden eigenlijk 
maar tnx iig
maar tnx iig
Vind die maar eens in 96mm (?? geen 92mmOp maandag 29 januari 2001 13:16 schreef Bierkameel het volgende:
Of een gatenzaag
Maar gaat zoiets dan wel mooi rond ofzo? Volgens mij gaat zoiets schots en scheef maar dat kan aan mij liggen
Ligt eraan of je een vaste hand hebtOp maandag 29 januari 2001 13:21 schreef benchMarc het volgende:
Maar gaat zoiets dan wel mooi rond ofzo? Volgens mij gaat zoiets schots en scheef maar dat kan aan mij liggen
Toch ff een vraagje, hoe doe je dat met een dremel (heb je zeker zo'n opzetstuk nodig?)Op maandag 29 januari 2001 13:15 schreef -BrZ- het volgende:
met een dremel of een decoupeerzaag
Cogito Ergo Credo
Met zo'n slijptol-schijf-ding-geval en dan elke keer een kleine (recht) stukje uitzagen... En zo rond gaan en achteraf bij vijlen/slijpen zodat hij rond word... Kortom enorm tijdrovend werk... Geef mij maar een decoupeerzaagOp maandag 29 januari 2001 13:25 schreef jopiek het volgende:
[..]
Toch ff een vraagje, hoe doe je dat met een dremel (heb je zeker zo'n opzetstuk nodig?)
Hmmm ik vind dat er toch echt zo'n casemodding dag mag komen
Jup, gister nog gedaan.... met decoupeerzaag
Laten doen. Bedrijven zat die dat kunnen, en zo duur kan het niet zijn. Ook heb je dan de garantie dat het goed gebeurt.
Verwijderd
Jij bent dom bezig (sorry) maar je hebt van die met fiberglas versterkte zaagjes (van die ronde dingen) en daarmee gaat het echt simpel, velgolgens neem je toch zo`n slijp tolletje om alle randjes gald te maken.Op maandag 29 januari 2001 13:27 schreef -BrZ- het volgende:
[..]
Met zo'n slijptol-schijf-ding-geval en dan elke keer een kleine (recht) stukje uitzagen... En zo rond gaan en achteraf bij vijlen/slijpen zodat hij rond word... Kortom enorm tijdrovend werk... Geef mij maar een decoupeerzaag

Allemaal dremel
Ziet er wel strak uit ja
Toch maar eens aan een dremel zien te komen dan...
offtopic:
leuke boxjes, heeft ik ook

leuke boxjes, heeft ik ook
Verwijderd
250 piek zo'n dremel :(Op maandag 29 januari 2001 18:19 schreef benchMarc het volgende:
Ziet er wel strak uit jaToch maar eens aan een dremel zien te komen dan...
offtopic:
leuke boxjes, heeft ik ook![]()
Heeft iemand nog leuke ideetjes voor figuurtjes om in mijn kast te zagen??
Daarom moet die Casemoddag 2001 ook komenOp maandag 29 januari 2001 18:22 schreef Ralph2001 het volgende:
[..]
250 piek zo'n dremel :(
Verwijderd
Je hoeft echt niet met de dremel te doen. Is onnodig... Dit is ook gedaan met de decoupeerzaag: http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/100625Op maandag 29 januari 2001 18:22 schreef Ralph2001 het volgende:
[..]
250 piek zo'n dremel :(
Verwijderd
casemod 2001; klink wel goed..
Kan iemand mij de link geven voor een topic met 'hoe plaats ik al mijn coolertjes'?? Ik kan namelijk niet vinden. Of als die er niet is ff vertellen??
BTW, heeft die gozer best wel mooi gedaan.. Echt knap.. Maar ja, ik heb al een dremel ergens in huis liggen, maar volgens mij issie uitgeleend. Maar ff (heel) terugvragen...
Kan iemand mij de link geven voor een topic met 'hoe plaats ik al mijn coolertjes'?? Ik kan namelijk niet vinden. Of als die er niet is ff vertellen??
BTW, heeft die gozer best wel mooi gedaan.. Echt knap.. Maar ja, ik heb al een dremel ergens in huis liggen, maar volgens mij issie uitgeleend. Maar ff (heel) terugvragen...
Verwijderd
ik heb weer geluk gehad met die Dremel want m`n opa knutselt graag en die had er nog 1 liggen
OC Shop heeft ze (zijn die nou beter ofzo?), Nedcool heeft ze en Conrad heeft ze ook... En de lokale electroboer misschien ook.
Unix doesn't prevent a user from doing stupid things, because that would necessarily prevent them from doing brilliant things.
while true ; do echo -n "bla" ; sleep 1 ; done
Pagina: 1