Ik probeer hier op mijn windows xp clients het nieuwe domein te joinen, maar telkens als ik wil joinen krijg ik volgende fout:
"Windows kan het netwerkpad niet vinden, controleer of de doelhost niet bezig is of uit staat. Als de host nog steeds niet gevonden kan worden contacteer de administrator"
(vertaald van eng naar nl bdw..)
- Pingen vanaf de host naar de server via ip gaat
- Pingen vanaf de host naar de server via de computernaam van de server gaat ook => dns lijkt me dan wel in orde te zijn.
- Pingen vanaf de host naar de domeinnaam gaat niet maar ik weet niet of dit hoort te lukken.
Verder heb ik op m'n client alle instellingen laten verkrijgen via dhcp, op de server alles fixed ingesteld.
Firewalls enzo staan allemaal uit dus dat is zeker het probleem niet.
Wat kan nog een fout zijn?
"Windows kan het netwerkpad niet vinden, controleer of de doelhost niet bezig is of uit staat. Als de host nog steeds niet gevonden kan worden contacteer de administrator"
(vertaald van eng naar nl bdw..)
- Pingen vanaf de host naar de server via ip gaat
- Pingen vanaf de host naar de server via de computernaam van de server gaat ook => dns lijkt me dan wel in orde te zijn.
- Pingen vanaf de host naar de domeinnaam gaat niet maar ik weet niet of dit hoort te lukken.
Verder heb ik op m'n client alle instellingen laten verkrijgen via dhcp, op de server alles fixed ingesteld.
Firewalls enzo staan allemaal uit dus dat is zeker het probleem niet.
Wat kan nog een fout zijn?