op dit moment ben ik bezig met een website aan het bouwen met een CMS erachter. op dit moment poept php een prachtige array uit van de navigatie. deze navigatie wordt nu doormiddel van id geordend. nu wil ik dus voor elkaar krijgen dat dus een beheerdere deze keuze kan maken welke bovenaan komt enzo..
want op dit moment is het bijv. als volgt.
1 nieuws items
2 contact gegevens
3 smoelenboek
4 log uit
stel dat je dus nu een nieuw record zal toevoegen komt deze automatisch onder 'log uit' te staan. dit is dus niet wat ik wil.
ik ben dus nu op zoek naar ideeen hoe het slim is om op te lossen.
ik zit te denken om een temp array te maken. stel dat 3 op 2 moet komen te staan dat ik eerst 2 in temp array zet en dan 3 verplaats naar 2 en dan 2 terug zetten op 3.
mijn vraag is heeft iemand nog andere ideeen die misschien slimmer / makkelijker zijn?
want op dit moment is het bijv. als volgt.
1 nieuws items
2 contact gegevens
3 smoelenboek
4 log uit
stel dat je dus nu een nieuw record zal toevoegen komt deze automatisch onder 'log uit' te staan. dit is dus niet wat ik wil.
ik ben dus nu op zoek naar ideeen hoe het slim is om op te lossen.
ik zit te denken om een temp array te maken. stel dat 3 op 2 moet komen te staan dat ik eerst 2 in temp array zet en dan 3 verplaats naar 2 en dan 2 terug zetten op 3.
mijn vraag is heeft iemand nog andere ideeen die misschien slimmer / makkelijker zijn?
Mijn profiel - Te koop: Overzicht van spullen..