Toon posts:

partitioneren

Pagina: 1
Acties:
  • 35 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
hallo GoT
ik heb een jaar geleden ofzo een poging gedaan om mijn harde schijf te partitioneren. ik heb hierbij partitionmanager gebruikt. Ik had alles netjes ingesteld en gezegd dat er geheugen van de ene partitie af moest worden gehaald en met dat geheugen een partitie maken. dus de manager waarschuwt dat hij opnieuw moet opstarten om al die dingen te doen. dus is mijn computer opnieuw aan het opstarten dan krijg je zo'n scherm van partitionmanager. tot dan liep het op rolletjes. vervolgens begint hij die ruimte te maken enz en blijft hij staan op 32% voor drie uur lang. ik met een zwetende kop mijn computer uitgezet en opnieuw aangezet. toen starte xp niet meer op... Ik heb xp via de boot cd herstelt. nog een geluk dat dat kon. nou heb ik dus een jaar later weer de neiging om te partitioneren maar nu wil ik het goed doen. Ik vraag jullie dus wat ik het beste kan doen met alle stappen en programma erbij.

voor als jullie het nodig hebben mijn specs:
Dell Dimension 2400
Intel Celeron 2.60 GhZ
512 mb RAM
120 GB geheugen
geforce fx5500

m.v.g chris

• rg-mohwa
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 14:55

rg-mohwa

Phoe Hé

Stap 1 Doe je Xp cdjte erin
Stap 2 Start via het cdtje
Stap 3 Druk een paar x op enter
Stap 4 delete je partitie (dus zo flikker je ook je windows eraf)
Stap 5 geen nieuwe partitie's aan.
Stap 6 instaleer windows verder (oftewel opnieuw)
Succes O-)

Verwijderd

Topicstarter
rg-mohwa schreef op dinsdag 29 augustus 2006 @ 15:06:
Stap 1 Doe je Xp cdjte erin
Stap 2 Start via het cdtje
Stap 3 Druk een paar x op enter
Stap 4 delete je partitie (dus zo flikker je ook je windows eraf)
Stap 5 geen nieuwe partitie's aan.
Stap 6 instaleer windows verder (oftewel opnieuw)
Succes O-)
wrom kan het niet anders 8)7

Verwijderd

zorgen voor een backup. da's het enige wat je moet doen. Zulk soort tools kunnen altijd fout gaan...

edit:
herinstallen is idd de betere manier, maar ach je kan het proberen met pqmagic, nu je toch een backup hebt :)

[ Voor 37% gewijzigd door Verwijderd op 29-08-2006 15:09 ]

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

chrissiethaboy,

Ik ga dit topic sluiten en wel om de volgende redenen:
  • Je topic titel lijkt nergens op :P In een topic titel zien we graag terug kort en bondig waar je topic over gaat en dat is hier absoluut niet aan de orde :)
  • Ik mis elke vorm van eigen inzet van jouw kant - wat heb je zelf al geprobeerd (waarop gezocht? wat kwam je tegen, e.d.) om dit probleem op te lossen?
  • Je topic staat in een forum over Windows Servers - ik snap niet zo goed wat het hier doet?
Dit topic gaat dus dicht - open gerust een nieuw topic in het juiste forum waarin je aan bovenstaande eisen voldoet :)

Dit topic is gesloten.