Toon posts:

[XP] Problemen met installatie windows xp pro*

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Als ik de Setup run gaan hij eerst alle bestanden kopieren( ik weet dat dit hoort). Als hij daar mee klaar is start hij opnieuw op. Maar dan begint het gedond er. Nu voor begint hij weer van voor af aan, met het kopieren van alle files foor de setup. Dit gaat telkens zo door. Hij begint nooit aan de echte instalatie.

Heeft iemand enig idee hoe/of dit kan worden opgelost?

Bij voorbaat dank, Jasper Schoobeek

• loewie1984
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 12-03 22:39
Je zou haast zeggen dat er weer een toets wordt ingedrukt zodat hij dat proces idd weer van voren af aan start.

Normaliter moet je dan nadat hij alles gekopieerd heeft overal van afblijven en hem rustig laten booten om met het installeerproces te beginnen.

in ieder geval het eerste wat in mij op komt

En wat ik dus bedoel te zeggen is controleer je tobo of je niet een toets hebt die blijft hangen

[ Voor 14% gewijzigd door loewie1984 op 29-08-2006 14:40 ]

discogs

• Entity
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 19:46

Entity

9000rpm

Anders tijdens de eerste reboot snel de bios induiken en je cd-rom uit je bootvolgorde halen (of achteraan zetten).

Verwijderd

Wat bovenstaande collega's al zeggen. Of je haalt de cdrom eruit.

Verwijderd

Ik heb zelf zonet ook een topic hier over geplaatst (sorry, had deze nog niet gezien :| ). Ik heb het zelfde probleem alleen dan met home edition. Wanneer ik de cd eruit haal word er een onbekende error gegeven. De cd-rom staat helemaal achteraan in de boot periode dus dat lijkt mij niet het probleem. Ook blijft er geen toets hangen. Ik snap er eerlijk gezegt niet veel van omdat windows in de instaltie periode toch de boot tijdelijk aanpast?

Freerk

Verwijderd

Wat bedoel je met "tijdelijk de boot aanpast".

Verwijderd

Volgens mij (kan der naast zitte) zie ik in de onderbalk (de balk waar je ziet welke actie de windows installatie uitvoerd) staan dat er iets met de boot word gedaan (it staat der maar heel even dus goed lezen is moeilijk).

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb jullie advies opgevolgt. maar nu krijg ik melding als ik hem reboot:
"Reboot and select proper boot devide or insert boot media in selected boot device and press a key"

Ik heb al een beetje rond gezocht, maar aangezien ik bijna van computers af weet ben ik nog niet veel wijzer geworden.
Al heb ik get idee dat dit probleem best makkelijkop te lossen is.

• Mishmash
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 13-12-2023
Er lijkt wat mis te zijn met je MBR. probeer die eens te wissen... stop een DOS flop/cdrom in je pc met fdisk erop en voer het volgende commando uit: fdisk /mbr

Probeer vervolgens nog eens te installeren...

Verwijderd

Of kies tijdens de installatie eens voor een volledige format.
Pagina: 1