P3 667 Mhz, 384MB ram, 20GB maxtor+60GB IBM (60GXP), Matrox G400 dh, asus mobo, Philips 109b10 + Philips 17B
Verwijderd
Als het bios corrupt is boot hij waarschijnlijk niet meer nee. Als je verder alles normaal hebt geinstalleerd zou ik een RMA overwegen. Ik zie niet hoe je het bios kan updaten zonder dat je er in kan.
CMOS al 's gereset? Batterij eruit en jumper even verzetten. Met CrachFree BIOS zou je die moeten kunnen herstellen.
Dat was inderdaad de oplossing_XipHiaS_ schreef op dinsdag 29 augustus 2006 @ 16:37:
CMOS al 's gereset? Batterij eruit en jumper even verzetten. Met CrachFree BIOS zou je die moeten kunnen herstellen.
P3 667 Mhz, 384MB ram, 20GB maxtor+60GB IBM (60GXP), Matrox G400 dh, asus mobo, Philips 109b10 + Philips 17B
Verwijderd
Ik heb een soortgelijk probleem als TS maar wil daar in eerste instantie geen nieuwe post voor maken. Heb een P4 1.8 systeem (op een P4B266 asus moederbord).
Gisteren de compu van netspanning gehaald en nu zie ik alleen het asus logo op mn beeldscherm verschijnen. Bios kom ik niet in (systeem boot ook niet).
Ik kan mij voorstellen dat de batterij op het moederbord stuk is (niet meer opgeladen), maar dan zou ik mijn inziens de bios in moeten kunnen?
Gisteren de compu van netspanning gehaald en nu zie ik alleen het asus logo op mn beeldscherm verschijnen. Bios kom ik niet in (systeem boot ook niet).
Ik kan mij voorstellen dat de batterij op het moederbord stuk is (niet meer opgeladen), maar dan zou ik mijn inziens de bios in moeten kunnen?
Als batterij leeg is doet de pc het normaal. Alleen is de bios dan vergeetachtig en je moet dan elke keer als je boot alles opnieuw instellen, zelfs de tijd.Verwijderd schreef op dinsdag 29 augustus 2006 @ 23:45:
Ik heb een soortgelijk probleem als TS maar wil daar in eerste instantie geen nieuwe post voor maken. Heb een P4 1.8 systeem (op een P4B266 asus moederbord).
Verwijderd
Ik zie echt legio topics over die p5B borden. Ze leken echt uit het paradijs gekomen te zijn, blijkt toch anders ?
Niet te snel conclusies trekken. Jij weet niet hoeveel tevreden gebruikers er zijn ten opzichte van het aantal mensen met problemen. Als het een populair bord is, dan is het ook logisch dat je er meer berichten over zult zien verschijnen op fora zoals deze.Verwijderd schreef op woensdag 30 augustus 2006 @ 11:25:
Ik zie echt legio topics over die p5B borden. Ze leken echt uit het paradijs gekomen te zijn, blijkt toch anders ?
De mijne (P5B Deluxe) doet het zonder problemen (met E6600).
Pagina: 1