Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

FAQ Update topic

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik kon geen oude versie van een dergelijk topic vinden dus ik start maar even een nieuwe.

In de FAQ staat het volgende over IRC:
Via IRC in #DutchPowerCows.

hier staat echter geen server bij, het lijkt me wel handig om erbij te zetten dat het hier gaat om sorcery.net

Daarnaast is dat het enige kanaal dat erin staat terwijl #dpc veel meer gebruikers heeft en daardoor waarschijnlijk ook handiger is voor de meeste gebruikers die een snel antwoord willen op bepaalde vragen (2 mensen weten meer dan 1).

• Mobster
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 07-06-2016

Mobster

Los Alcoholicos

Misschien gelijk leuk om een lijstje van kanalen van subteams erbij te zetten?

Toch maar eens een andere sig bedenken :P

• Cpt00kirk
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 22:53
Mobster schreef op dinsdag 29 augustus 2006 @ 16:27:
das een goed idee.. laten we daar alvast wat voor neerzetten :*)

Team Los Alcoholicos :

Server: irc.sorcery.net
Kanaal: #losalcoholicos

Team NGS :

Server: irc.sorcery.net
Kanaal: #NGS

• Witlof
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 26-11 14:42
Division Brabant :
Server: irc.gamergun.com
Poort: 6667
kanaal: #divisionbrabant

• Pim.
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 16-08 16:15

Pim.

Aut viam inveniam, aut faciam

Mobster schreef op dinsdag 29 augustus 2006 @ 16:27:
Ik denk dat de FAQ daar geen goede plek voor is, subteams komen, verhuizen en gaan en het up to date houden van zo'n faq is gewoon niet te doen.

Ik denk dat het dan beter is dat subteams een eigen promotiedraadje beginnen met in de TS een overzicht van waar ze te vinden zijn, wat ze zoal doen enz enz :)

Bijv: het grote Noizycows topic, het grote Division Brabant topic enz enz

"The trouble with quotes from the Internet is that you can never know if they are genuine." - Elvis Presley | Niet met me eens ? DM ME

• ColdFusion
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 06-11 11:53
Wat dacht je gewoon van de subteam/member pagina's op WDO. Daar is alles te vinden en kan iedereen het zelf bijhouden. Misschien een verwijzing daarnaar in de FAQ lijkt mij afdoende.

_______________-=Team ColdFusion=-_______________
#2 DPAD - #2 OGR27 - #2 F@H - #3 R@H - #5 RC5 - #6 SoB - #10 WCG
||| #1 ECCp109 - #1 ECC2-109 - #1 OGR24 - #1 D2OL P1|||

• Witlof
idd, ik denk dat een topic zoals "het grote Division Brabant draadje" een soort van slowchat zal worden wat weer gezien kan worden als 'sluikreklame'. Lijkt me dus ook geen goed idee. Een verwijzing naar het subteamoverzicht op WDO is misschien wel de beste oplossing.

• SandStar
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 24-11 16:48

SandStar

DPC-Crew

Zandster

Witlof schreef op woensdag 30 augustus 2006 @ 09:13:
idd, ik denk dat een topic zoals "het grote Division Brabant draadje" een soort van slowchat zal worden wat weer gezien kan worden als 'sluikreklame'. Lijkt me dus ook geen goed idee. Een verwijzing naar het subteamoverzicht op WDO is misschien wel de beste oplossing.
with Witlof :)

• Megaflix
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 07-11 14:23
Die subteamlijst op WDO moet dan wel een keer opgeschoond worden. Er staan een hele hoop teams in die niet eens meer bestaan.

• Pim.

Pim.

Die subteam lijst bestaat al een tijdje en wordt idd niet meer naar gekeken. [eNeRGy] heeft em ooit eens opgeschoont maar daar bleef het ook bij.

"The trouble with quotes from the Internet is that you can never know if they are genuine." - Elvis Presley | Niet met me eens ? DM ME

• Megaflix
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 07-11 14:23
Misschien dan helemaal leeggooien en opnieuw beginnen?

• Pim.

Pim.

Net even met de HGA (F_J_K) overlegd en het idee van een groot subteamtopic(per subteam) lijkt ons wel leuk.

In zo'n topic kan je het subteam profileren, mag er aan werving gedaan worden en zelfs is een grote mate van slowchat geen probleem, zolang er maar geen dagen achtereen een slowchat is over iets wat 100% niets met DPC te maken heeft :)

• Witlof
Megaflix schreef op woensdag 30 augustus 2006 @ 10:21:
Misschien dan helemaal leeggooien en opnieuw beginnen?
Roep dan wel even van te voren zodat ik kan backuppen ;)

• Mark83
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 23-11 12:24
Pim. schreef op woensdag 30 augustus 2006 @ 11:47:
Net even met de HGA (F_J_K) overlegd en het idee van een groot subteamtopic(per subteam) lijkt ons wel leuk.

In zo'n topic kan je het subteam profileren, mag er aan werving gedaan worden en zelfs is een grote mate van slowchat geen probleem, zolang er maar geen dagen achtereen een slowchat is over iets wat 100% niets met DPC te maken heeft :)
Wanneer ben je dan trouwens subteam of mag je ook als eenling, die een nieuw subteam wil beginnen, een topic maken?

Verder lijkt het me ook wel gezellig :) Eens kijken wat die andere nu allemaal precies uitvreten ;)

• Pim.

Pim.

Tuurlijk mag je als eenling een subteam oprichten, het moeten alleen geen 100 topic worden waar een eenling in loopt te roepen dat hij graag leden wil.

Één groot topic waar iedereen kan werven voor zijn subteam zou dan mischien een idee zijn.
Het enige wat voorkomen moet worden is dat als er een nieuw lid opstaat iedereen op die vent duikt via ICQ/MSN/mail enz en die gast weer snel wegrent.
En natuurlijk dienen mensen zich wel aan een soort heren accoord te houden waarbij jegeen leden van een bestaat team weglokt :)

• Wessie
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 26-11 17:10

Wessie

Noizy Cows Crewmember

Klinkt interessant.
Ben benieuwd hoe het nu verder gaat!

Wessie ... member of the Noizy Cows !!!

• Mark83
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 23-11 12:24
Pim. schreef op woensdag 30 augustus 2006 @ 12:34:
Tuurlijk mag je als eenling een subteam oprichten, het moeten alleen geen 100 topic worden waar een eenling in loopt te roepen dat hij graag leden wil.

Één groot topic waar iedereen kan werven voor zijn subteam zou dan mischien een idee zijn.
Het enige wat voorkomen moet worden is dat als er een nieuw lid opstaat iedereen op die vent duikt via ICQ/MSN/mail enz en die gast weer snel wegrent.
En natuurlijk dienen mensen zich wel aan een soort heren accoord te houden waarbij jegeen leden van een bestaat team weglokt :)
Ik ben het helemaal eens met wat je zegt! (Pim, we raken langzaamaan op 1 lijn :> aai over bol geeft :P )

Wellicht dat er zelfs een team nu gaat ontstaan welke in ruil voor punten teamleden zal detacheren ;) Ik heb er in ieder geval het volste vertrouwen in dat het de gezelligheid nog wat opschroeft (alsof het hier ongezellig zou zijn ooit 7(8)7 )

• joh14vers6
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 13-06-2024
Ha kan ik ook eens spammen voor mijn team.

Systeem van Joh14vers6 Team Joh14vers6 Gear: Sony 550, HS3600, Minolta 50mm/1.7, Tamron 10-24mm, Minolta 24-105, Minolta 100-300 (D) Te koop: Sigma 10-20mm KM 18-70mm

• Blue_man
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 21-05-2024
Pim. schreef op woensdag 30 augustus 2006 @ 10:13:
Die subteam lijst bestaat al een tijdje en wordt idd niet meer naar gekeken. [eNeRGy] heeft em ooit eens opgeschoont maar daar bleef het ook bij.
Hoi Blue_man,

Als eerste: mocht je dit mailtje voor de 2de keer ontvangen, onze excuses hiervoor.
Er ging iets verkeer bij de eerste ronde.

We zijn bezig met een grote opschoon-actie op www.dutchpowercows.org, waarbij we een
beetje orde in de subteam-chaos willen scheppen. Op
http://www.dutchpowercows.org/subteam.php staan heel veel subteams die allang niet
meer bestaan, samengevoegd zijn met een ander subteam, hernoemd zijn, of anderszins
veranderd zijn. Jij staat in dit systeem als leider van het subteam 'knip', te vinden op http://www.dutchpowercows.org/subteam.php? . Nu is
onze vraag, of dit subteam nog actief is en of alle gegevens nog kloppen. Als dat zo
is en je wilt dat dit subteam blijft bestaan, moet je op deze link klikken:
http://www.dutchpowercows...team.cgi?id=xxx&hash=2003 .

Als je iets wilt wijzigen aan jouw subteam wat niet via de webpagina kan,
bijvoorbeeld het samenvoegen met een ander subteam, kan je dat verzoek even mailen
naar [eNeRGy]: knip '@dutchpowercows.org. Ook voor andere vragen over deze actie kan
je bij hem terecht.

Met vriendelijke groeten,
het WDO-coding team.
Gedateerd op 28 december 2004

Moet deze lijst dan elk jaar uitgeschoond worden dan?

le·vens·moe (bn.)
1.genoeg van het leven hebbend, het leven als een last beschouwend.

Pagina: 1