[Presale] Ervaringen met de Pinnacle PCTV 310e

Pagina: 1
Acties:

• remy007
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 14-02 16:44

remy007

Broodje Bakpao Helmond

Topicstarter
(jarig!)
Yo,

Ik heb momenteel in mijn pc een Hauppauge WinTV PCI kaart onderaan zitten (dacht een 150, enkele jaren geleden gekocht). Dit is een pci kaart, maar nu heb ik op mijn nieuwe pc (een Asus P5B Deluxe/WiFi-AP mobo + C2D E6700), geen extra pci sloten beschikbaar. Heb wel een pci slot, alleen daar zit m'n Saphirre Radeon X1900XT 512mb, in de weg (met z'n koeler). En ik wil m'n goede geluidskaart uit mijn vorige pc overzetten naar deze pc. Omdat deze kaart altijd goed gefunctioneerd heeft vind ik het onzin om hiervoor nieuwe boxen + geluidskaart aan te schaffen, wil ik deze dus overzetten.

Nu ben ik dus aan het kijken naar een nieuwe TV kaart en kwam ik bij de 310e, omdat deze op USB aangesloten kan worden. Wil ik vragen of hier mensen zijn met ervaring met deze kaart, en of deze ook goed werkt.

Ik heb nog USB poorten over dus dat is geen probleem (heb ook nog een backplate liggen met usb2.0 poorten dus eventueel kan ik die ook nog aansluiten, dus dat is geen probleem.

Ik heb al rond gezocht op google, en hier op 't forum maar ben nog niet echt wijzer geworden ;). Daarom vraag ik het hier maar :).

Alvast bedankt :)

* V&A Advertenties * Systemen: Inventaris