Een vraag rond het reageren op nieuwsberichten: Vaak staat er een hele rij reacties onder een bericht, en ik meng me soms graag in de discussies die er gevoerd worden. Het viel me echter op dat ik niet op elke reactie kan reageren, maar alleen op de hoofd-thread en de laatste reactie. Waarom is dit? Waarom zit er niet in elke reactie een knopje om te reageren op dat specifieke berichtje? Een website als Gamer.nl (willekeurig voorbeeld) heeft een iets flexibeler systeem naar mijn mening, daar kan ik op elke reactie reageren, ook al staan er al vele reacties onder. Klopt het dat Tweakers.net deze mogelijkheden niet biedt? Of mis ik iets en zijn er opties die ik nog niet gezien heb? Graag enige uitleg hierover. bvd!
Dit bericht dient opgevat te worden als een vraag en als een suggestie, ik bedoel het niet als kritiek
Dit bericht dient opgevat te worden als een vraag en als een suggestie, ik bedoel het niet als kritiek
-icoontje boven een bepaalde reactie te klikken, kun je op die specifieke reactie reageren. Wel is het maximale niveau beperkt tot vier dieptes, om zo niet 'oneindig' genestte reacties te krijgen.