Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Topicstarter
Hallo Allemaal,

Ik ben nieuw hier op dit forum maar ik hou het al wel een tijdje in de gaten, ik heb net een nieuwe mediaspeler gekocht : http://www.gigastore.nl/p...s0bqkop6hh0gquhm55e6q8m02

Het is echt een mooie speler, helaas heb ik hier nog niets over gevonden, nu komt dus ook mijn vraag zijn er meer mensen die deze speler hebben of kennen? en wat zijn jullie ervaringen ermee.

Hij speelt bijna alle media af, door de software updates zijn de nieuwere codecs te updaten.
Hij heeft een zeer groot scherm wat het kijken van filmpjes op dit apparaat echt heel erg prettig maakt.
Hij heeft een 20 GB Harddisk en speakers aan de achterkant deze zijn ook van goede kwaliteit, er komt mooi geluid uit.

Ik had in het begin nog wat problemen met het overzetten van media op de speler dit bleek echter aan mij te liggen, ik heb de webshop waar ik hem gekocht heb een aantal maal gebeld en deze hebben alles netjes voor mij uitgezocht. Ik vind de technische gegevens die ze erbij hebben ook duidelijk dit heeft mij tot kopen van het artikel overgehaald. Ik kan normaal gesproken niet wachten en wil het geen wat ik koop meteen hebben gelukkig kreeg ik het artikel de volgende dag al thuis gestuurd en ik ben meteen aan het testen geslagen.

Dus nogmaals wie kent deze mediaspeler en wat zijn de ervaringen?