Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Topicstarter
Ik zoek al een tijdje naar een Java programmatje waarmee ik via FTP of HTTP Post beelden van mijn GSM camera kan uploaden/pushen (hoe je het ook wil noemen) naar mijn server. Ik heb al op een aantal websites gezocht (oa sf.net), maar door de grote hoeveelheid "noise" (bouwers gsm's enzovoort) krijg ik niet veel zinnigs gevonden.

Ik beschik over T-Mobile PIT (Web'n'Walk) icm een SE W810i, deze ondersteund netjes Java. Aan de serverkant kan ik ongeveer alles doen (eigen server), maar ik heb het liefste een standaard HTTP-Post of FTP upload.

Het enige probleem waar ik aan kan denken is dat ik niet 2 Java programma's langs elkaar kan draaien, dus als het mogelijk is om dit binnen een IRC client te bouwen, zodat ik kan IRC'en en een webcam online heb. Maargoed het laatste zou "leuk" zijn, geen harde eis. :)

• Ginz
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 21-11 12:53

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Waarschijnlijk moet je hier wel iets aan hebben:

Link

"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"

• Speedy-Andre
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 23:26

Speedy-Andre

Sony ZL, XA, Nokia XR20

Giox schreef op dinsdag 29 augustus 2006 @ 11:42:
Waarschijnlijk moet je hier wel iets aan hebben:

Link
Ik vind dit vrij onhandig werken, het programma start op de pc een procedure die de gsm naar het foto menu navigeert, vervolgens scherp stelt en dan een foto neemt waarna deze naar de pc of ftp wordt geupload.
Dit alles duurt bijna een minuut en al die tijd moet de gsm klaar staan (gericht op het object) om een foto te nemen.
De K800 is een stuk prettiger omdat je met de blog functie foto's kunt uploaden, dit werkt veel sneller en je hoeft geen pc of laptop te bedienen.
Als de lange tijd per foto geen probleem is dan werkt het iig wel goed :)

PVoutput 2x Toshiba Daiseikai 8 3,5kW, Atlantic Explorer V3 200l coil. Gasloos aug 2016, 8620Wp, Monoblock Panasonic J 7kW met standaard radiatoren