Toon posts:

[XP] Automatisch div windows aanpassingen laten uitvoeren*

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Op mijn werk installeer ik veel nieuwe pc's (pre install windows xp), nu heb ik een setup file gemaakt waarin ik div dingen automatisch laat installeren en aanpassen b.v adobe reader, adaware,java,spybot,oemlogo,achtergrond enz.

Nu zou ik ook graag automatisch de kleur van windows(thema) (grijs ivp dat blauw), energiebeheerschema's wil ik alles op nooit , klasiek start menu en snelstart moet aan staan.

Nu heb ik gezocht en gezocht maar niets kunnen vinden om dit automatisch te kunnen aanpassen. ook div aanpassingen in register uitgevoerd maar krijg het niet voor elkaar.

Weet iemand toevallig hoe ik dit kan doen.

Ik hoor het graag.

_/-\o_

• The__Virus
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 13-03 14:36
Kijk eens naar NLite, daar kun je al een groot aantal dingen in aanpassen (niet alles, maar komt een heel eind tegemoet). Scheelt met een heleboel dingen een hoop gezeur :).

Verwijderd

Topicstarter
nou ik heb NLite bekeken maar dat is niet wat ik zoek, de pc komen binnen en d'r staat al een pre install van windows op dus daar wil ik div aanpassingen aan doen en niet de volledige windows opnieuw installeren

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

Poewr instellingen kan je met 'powercfg' gaan proberen denk ik, een klassiek start menu is iets dat vast wel terug te vinden is in de registry - http://www.winguides.com/registry/display.php/975/ :)

Nu mag jij me toch eens vertellen waar je op gezocht hebt aangeziek ik al vrij snel resultaat vind als ik ga zoeken :)

Verwijderd

Topicstarter
die powercfg werkt goed tanx en op winguides.com zal ik kijken of ik de rest kan vinden.

ik heb trouwens gezocht via hier, google e.d. maar kon veel vinden maar een paar dingen niet.