Nieuw systeem geassembleerd, maar wil niet opstarten. Help.

Pagina: 1
Acties:
  • 18 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zenabi
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 10-05-2024
Afgelopen weekend volledig nieuwe pc gekocht (alle onderdelen nieuw) en zelf geassembleerd. Kast gaat wel aan en er komt ook stroom door naar toetsenbord en muis, maar monitor ontvangt geen signaal. Het volgende heb ik al geprobeerd om het te verhelpen:

- Monitor aangesloten op onboard videokaart i.p.v. losse videokaart;
- Proberen op te starten met alleen core systeem, dus alle hardware zoals DVD-brander, cardreader etc. ontkoppeld.
- Geheugenchips in ander slot geplaatst.

Deze pogingen leverden geen resultaat op :|. Op mijn toetsenbord gaat standaard het capslock ledje branden, maar ik kan capslock en numlock niet aan of uitzetten. Het lijkt erop dat mijn systeem dus niet wil booten (hoor ook geen piepje bij opstarten). Alle coolers draaien trouwens wel gewoon.

Wie kan mij helpen met suggesties waar dit probleem door veroorzaakt kan worden en hoe ik het op kan lossen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 23:41
Ehm...

Welke hardware heb je. En dan type, plus merknaam.
Bijvoorbeeld Videokaart Radeon x1800xt oid.
Zo kunnen we niet helpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turkish
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 05-06 22:42

Turkish

zhé germans

Zenabi, welkom op GoT zoals je tijdens het registreren, verwachten wij op GoT een grote mate van zelfwerkzaamheid zie ook De werking van het forum in het kort ;)

Als je ook maar 2 minuten had gezocht op het forum dan had je Hangen en Opstartproblemen troubleshooter wel gevonden evenals PMG Beleid, lees deze eens door en als je er dan nog niet uitkomt dan kan je aan de hand van de links hierboven een nieuw topic starten :)

Gebrek aan zelfwerkzaamheid/inzet dicht dus

'When you're not paying for the product, you are the product!'

Dit topic is gesloten.