[Viper RT-10] Als trouwauto, maar waar?

Pagina: 1
Acties:
  • 317 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart©
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 30-05 11:58
Hallo allen,

Ik ga (waarschijnlijk in het voorjaar van 2008) trouwen..
Op zich niet zo heel spannend zou je zeggen, maar mijn droom is altijd geweest om te trouwen in een Dodge Viper RT-10. En dan zelfs nog het liefste het eerst cabrio-model.
Afbeeldingslocatie: http://www.autosrapidos.com/superautos/d/dodge-viperrt1001.jpg
Nu kan ik op Internet echt verschrikkelijk veel sites vinden over trouwauto's en er zijn er zelfs ook genoeg met Ferrari's en Porsches (misschien een tweede keuze) maar ik kan me niet voorstellen dat er geen bedrijf is dat de Dodge verhuurt.

Kan iemand me misschien op weg helpen? Heb zojuist ook dezelfde vraag aan Dodge Nederland gesteld maar ik denk niet dat zij mij kunnen helpen.

[ Voor 8% gewijzigd door Bart© op 29-08-2006 10:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Egg
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 14-03-2021

Egg

In der Schweiz jah!

Als je geen bedrijf kan vinden dat ze verhuurt, kan je altijd nog een eigenaar vinden en een deal sluiten wat betreft een dagje lenen.

MSI GX660R for the win!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geckoo
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 14:30

Geckoo

Good news, everyone!

en hoe kan je dan een eigenaar vinden? ik neem niet aan dat deze met naam en toenaam tevinden zijn op internet. lekker handig voor carjackers :)

Professor Hubert Farnsworth: Shut up friends.
My internet browser heard us saying the word Fry and it found a movie about Philip J. Fry for us. It also opened my calendar to Friday and ordered me some french fries.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 147873

Probeer via een dealer wat te regelen. Deze mensen willen vaak nog wel een auto verhuren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psy
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 07-07 13:23

psy

Je komt dan snel op Duitsland uit, daar kan je ze wel huren. Maar Nederland? Zou me verbazen.

8.960 Wp - 16 kW Daikin L/W - 2 x MHI L/L - gasloos sinds 2017 - Loxone - SAP/IS-U/ABAP - rijdt nog LPG ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maasluip
  • Registratie: April 2002
  • Nu online

Maasluip

Frontpage Admin

Kabbelend watertje

Bel eens een Dodge (=Chrysler) dealer op en leg je probleem uit. Of doe eens gek en vraag een proefrit aan. Wel even melden dat er misschien rijst in ligt als de auto terug komt >:)

Signatures zijn voor boomers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydraulik-Phunk
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21-12-2024

Hydraulik-Phunk

Hail to the king, baby

Kijk eens op wat (Nederlandse) Amerikaanse autoforums. Zit ik zelf ook op, en daar zitten wel wat Viper-eigenaren.
www.mopar.nl bijvoorbeeld.

Screw you guys, I'm goin' home! >_>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jjbstolk
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 14:16
Een trouwjurk gaat niet echt passen denk ik?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 105758

sexy mini rokje wel :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FFF
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 13-12-2024

FFF

Gewoon een gezocht advertentie op marktplaats zetten.

Anders kun je er 1 huren, bijvoorbeeld de dealer in Veenendaal heeft een prachtige viper staan (zwart nieuwste model).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeQuietAndDrive
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 14:29

BeQuietAndDrive

Big Kahuna

Bart_NL schreef op dinsdag 29 augustus 2006 @ 10:40:
Hallo allen,

Ik ga (waarschijnlijk in het voorjaar van 2008) trouwen..
Gefeliciteerd :)
Bart_NL schreef op dinsdag 29 augustus 2006 @ 10:40:Kan iemand me misschien op weg helpen? Heb zojuist ook dezelfde vraag aan Dodge Nederland gesteld maar ik denk niet dat zij mij kunnen helpen.
http://www.xtreme-cars.nl/ verhuurt exoten. Ze hebben geen Viper in hun collectie, maar een telefoontje is de moeite waard. Misschien kunnen ze het wel voor je regelen, of kennen ze een bedrijf die ze wel verhuurt. In dit soort gevallen ben je vaak na een paar telefoontjes al een stuk wijzer.
Bart_NL schreef op dinsdag 29 augustus 2006 @ 10:40:Op zich niet zo heel spannend zou je zeggen, maar mijn droom is altijd geweest om te trouwen in een Dodge Viper RT-10. En dan zelfs nog het liefste het eerst cabrio-model.
Als het niet de cabrio (feitelijk, Targa) is, dan heet 'ie niet RT/10 :)

20 x 310 Wp = 6.200 Wp @ SMA op zuid | PVOutput.org

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gutteguttegut
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 23-06 18:22

Gutteguttegut

CEO of TFD

The birds turned into The Flying Dutchmen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paQ
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 06:33

paQ

Autohuis Spijkenisse heeft een GT staan en de dealer in Den Haag had altijd een RT.
wellicht dat je met hen iets kunt regelen?

Maar ik HEB ooit een verhuurbedrijf in nederland gevonden die een RT-10 in de verhuur had
220 euro voor 2 uur geloof ik :|

Ik doe niet aan bijgeloof. Dat brengt ongeluk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luuk
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
paQ schreef op dinsdag 29 augustus 2006 @ 17:21:
Autohuis Spijkenisse heeft een GT staan en de dealer in Den Haag had altijd een RT.
wellicht dat je met hen iets kunt regelen?

Maar ik HEB ooit een verhuurbedrijf in nederland gevonden die een RT-10 in de verhuur had
220 euro voor 2 uur geloof ik :|
iig goedkoper dan een aston martin vanquish bij http://www.xtreme-cars.nl/ :o
Tarieven:
Alleen mogelijk voor dagverhuur (5 uur)
- Per dag 3.800 euro (200 km's vrij)
- Per km. extra 3 euro
- Volle tank mee, vol retour

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlotterPower
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 17-05 23:59

FlotterPower

Boxy Brown

Is het niet een beetje vroeg om nu al op zoek te gaan?
Het duurt nog bijna 2 jaar voordat de meest bijzondere dag van je leven komt :)
Als ik jou was zou ik nog even wachten en eind 2007 gaan zoeken.
Stel je voor dat je nu een zaak vindt die Viper's verhuurt; het kan zomaar mogelijk zijn dat als je in 2008 weer bij ze aanklopt, die auto niet meer in hun assortiment is :P

I don't want no cake, I want me some pie!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 165583

Hier in Lier (Belgie) heeft een dodge garage een dergelijk viper en ook een Nieuwe ferrari.
Dus zeker de dodge garages eens afgaan, je zal er wel enkele vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vandread
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 09-07 16:10
Das geen cabrio hor, das een targa :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeMoRy
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 27-05 16:05
er was vroeger een autoverhuurbedrijf "rent-a-boli" ofzo...
Kon je sportauto's huren... kostte wel een aardige duit...

Misschien zijn er particulieren... lenen zal er wel niet inzitten... zo'n bakkie is aardig duur
Het probleem is dat als je nog nooit in zo'n sterke auto heb gereden, de kans nogal groot is dat er iets fout gaat... je hebt opeens zo'n 500 PK tot je beschikking: één keer te hard trappen en hij schuift zo de berm in. Zo'n particulier neemt dan erg veel risico.

Je kan ook op autoscout zeken naar iemand die hem tweedehands weg doet. Zo iemand vindt het vast niet erg om iets met die auto te verdienen zolang hij niet verkocht is.

edit: Had je DIT al gezien? Handige tips...

Lambo2rent in belgie
In Amerika wel, ook amerika en nog meer amerika

Ohja, neem wat reserve jerrycans benzine mee... 't is een 8 liter motor ;)

[ Voor 29% gewijzigd door MeMoRy op 30-08-2006 12:36 ]

U vraagt, wij antwoorden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FragDaddy
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 08-07 15:36
MeMoRy schreef op woensdag 30 augustus 2006 @ 12:14:
er was vroeger een autoverhuurbedrijf "rent-a-boli" ofzo...
Kon je sportauto's huren... kostte wel een aardige duit...

Misschien zijn er particulieren... lenen zal er wel niet inzitten... zo'n bakkie is aardig duur
Het probleem is dat als je nog nooit in zo'n sterke auto heb gereden, de kans nogal groot is dat er iets fout gaat... je hebt opeens zo'n 500 PK tot je beschikking: één keer te hard trappen en hij schuift zo de berm in. Zo'n particulier neemt dan erg veel risico.

Je kan ook op autoscout zeken naar iemand die hem tweedehands weg doet. Zo iemand vindt het vast niet erg om iets met die auto te verdienen zolang hij niet verkocht is.

edit: Had je DIT al gezien? Handige tips...

Lambo2rent in belgie
In Amerika wel, ook amerika en nog meer amerika

Ohja, neem wat reserve jerrycans benzine mee... 't is een 8 liter motor ;)
zoiezo neem je erg veel risico want het is voor het bruidspaar een hele bijzondere dag.. Die zijn vreselijk zenuwachtig. En dan ook nog eens in zo'n auto rijden. nog zenuwachtiger.

Ik zou als ik een exclusieve auto zou hebben, hem best als trouwauto uit willen lenen (verhuren). Maar dan zou ik wel zelf meegaan als chauffeur.. Maar dat is voor een 2zitter als een Viper geen optie he :D

Daarnaast zou ik als bruidspaar ook niet van een particulier een auto willen huren. Ik neem aan dat ze je dan een contractje aanbieden dat je bij schade, de schade betaalt.. Bij een normale autoverhuur heb je eigen risico.. Zal voor een Viper of Lambo ook niet weinig zijn.. Maar 1200 euro eigen risico oid is heel wat beter op te hoesten dan een nieuwe voorkant, achterkant (paaltje) of total-loss.

[ Voor 11% gewijzigd door FragDaddy op 30-08-2006 15:07 ]

Have a wheelie good weekend!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yonni
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 16-06 11:58
Bij Giva(.nl) in Den Haag op de Binkhorstlaan, staat een RT-10 in de showroom. Misschien dat zij wat kunnen of weten?

D3200 - 35/F1.8G, 60/F2, 70-300/F4-5.6

Pagina: 1