Toon posts:

DLL niet gevonden

Pagina: 1
Acties:
  • 64 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hallo Tweakers,

Na een herinstallatie van XP heb ik ZoneLabs en Norton AV geinstalleerd. Geen problemen. Na de installatie van Messenger verscheen een melding dat een .dll niet gevonden kon worden. Een soortgelijke melding (andere dll) verscheen an het installerenv an activesync. Herinstallatie van de software werkte niet. De dll's waren inderdaad niet aanwezig in system32 of elders. Zoeken met googel of hier op het forum leverde niets zinnigs op. Heeft iemand een idee vand e oorzaak en/of de oplossing??

Alvast bedankt,
Circe

• loodgieter
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 13-03 14:28

loodgieter

Mars Vs. zie hieronder :)

ja gooi ZoneLabs en Norton er eens af te samen met de software die je daarna hebt geinstalleerd.

Installeer daarna weer ActiveSync en MSN. en dan pas je Virusscanner en dat Zonelabs-geval.

Het lijkt erop dat die 2 een problem zouden kunnen veroorzaken.

Verwijderd

Topicstarter
Heb ik ook aan gedacht, maar de volgende keer weer?? Het is een leuke work-around (als het werkt) Iemand een idee van de oorzaak/oplossing?

• loodgieter

loodgieter

in een andere volgorde instaleren dus.

Eerst alle applicaties en dan pas de virusscanner/firewall. Heb je dit probleem dan al eens eerder meegemaakt bij een vorige herinstallatie van je pc?

Probeer dan eens een andere virusscanner zoals Kasparsky of McAfee. En de Windows Firewall is op zich ook redelijk goed Zone Alarm kan id voor nogal wat problemen veroorzaken waarom ook sommige netwerk functies het niet doen.

• peke
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 15-02 19:28
Mnja dat het ik ook gehad.
Gewoon googlen naar de dll en deze in je system32 map gooien.
(Er bestaat een site die enkel dll's aanbiedt. :P )

Een dll is gewoon een gecompileerde klasse, bepaalde functies in msn maken er blijkbaar gebruik van.

• loodgieter

loodgieter

corpseflayer schreef op dinsdag 29 augustus 2006 @ 17:51:
(Er bestaat een site die enkel dll's aanbiedt. :P )
dat klopt :)

http://www.dll-files.com/

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

Circe,

Ik ga je topic sluiten om de volgende redenen:
  • Ik mis de Windows versie in je topic titel - zoals je in de Windows Clients Policy kan lezen zien we die daar graag in terug :)
  • Ik zie totaal geen informatie in je topic :P Je hebt het over 'foutmeldingen over dlls' e.d. maar een exacte foutmelding citeren doe je niet eens - terwijl dat toch echt het minste is om dit topic zinvol te maken :)
Dit topic gaat dus dicht :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.