Nieuwste nVidia drivers, zwart/wit beeld TV-Out

Pagina: 1
Acties:
  • 102 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• FutureCow
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 19:45

FutureCow

(C) FutureCow

Topicstarter
Op mijn MCE heb ik de nieuwste nVidia drivers geinstallerd (91.31) Je kunt hier bij het control panel kiezen tussen s-video/component/automatisch maar alle mogelijke keuzes geven bij mij een zwart/wit beeld. Wanneer ik oude 84.xx drivers installeer krijg ik wel weer kleur.(ook PAL gekozen)

Ik heb een nVidia 6200 256MB kaartje erin, en deze composite aangesloten op mijn tv, hoe kan ik dit probleem oplossen (tv ondersteund geen s-video)

• Insanergy
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-11-2025
Waarom blijf je niet de oude drivers gebruiken?

[ Voor 4% gewijzigd door Insanergy op 28-08-2006 23:27 ]

But I thought YOU did the backups...

• voodooless
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 15:54

voodooless

Sound is no voodoo!

Misschien staat ie nu op NTSC?

Do diamonds shine on the dark side of the moon :?

• Stamgastje
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 02-02-2020
Zelfde probleem als dit?

• djexplo
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 21-12-2025
Het zijn dan ook beta-drivers!, Je hebt duidelijk niet de releas notes gelezen waar deze bug genoemd word (we verwachten ook eigen inzet!): http://download.nvidia.co...rceWare_Release_Notes.pdf

[ Voor 8% gewijzigd door djexplo op 28-08-2006 23:30 ]

'if it looks like a duck, walks like a duck and quacks like a duck it's probably a duck'

• FutureCow

FutureCow

(C) FutureCow

Topicstarter
het is dus niet bij video-overlay het is continu

• SpamLame
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 18-02 06:10

SpamLame

niks

Neemt nog steeds niet weg dat jij beta drivers (zoals djexplo aangeeft) gebruikt, dan kan je tegen problemen aanlopen.
Wil je dat het werkt, kan je downgrade anders een bug submitten en afwachten op de fix

• FutureCow

FutureCow

(C) FutureCow

Topicstarter
91.31 zijn nu toch gewoon de laatste officiele drivers WHQL die gewoon via nVidia.com als normale (dus niet Beta) drivers zijn te downloaden...

• SpamLame

SpamLame

niks

Kijk Video's zijn grijs op de 7800 GTX. daar eens.

nog meer menschen met 91.xx drivers met grijze video + een mogelijke oplossing voor je probleem.

[ Voor 0% gewijzigd door SpamLame op 28-08-2006 23:49 . Reden: zie net dat stamgastje dat al eerder melde http://gathering.tweakers.net/forum/list_message/26386297#26386297 ]

• Onno b
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 05-02 09:39

Onno b

Heilige iRacing data koeien

djexplo schreef op maandag 28 augustus 2006 @ 23:29:
Het zijn dan ook beta-drivers!, Je hebt duidelijk niet de releas notes gelezen waar deze bug genoemd word (we verwachten ook eigen inzet!): http://download.nvidia.co...rceWare_Release_Notes.pdf
Tja daar heb je helemaal gelijk, maar ik geloof niet dat jij ze wel helemaal leest, die releassenotes. Niet iedereen kan zich overal zo in verdieppen dat je je bedenkt dat die bug ook wel eens in de releassenote`s konden staan. K wist zelfs niet eens dat die dingen zo uitgebreid waren. Dacht eerder aan een soort vrijwaring :D.

• FutureCow

FutureCow

(C) FutureCow

Topicstarter
het probleem dat de andere mensen hebben heeft te maken met de video-overlay, maar bij mij is het ook in windows gewoon grijs.

• SpamLame

SpamLame

niks

Tja heb je die nieuwste versie nodig?
Zo nee dan downgrade je toch?
Probeer ander de 91.33 (wel Beta) driver eens, wellicht dat die werkt.
Pagina: 1