Ik (Bijna 20) wil bij mijn vriendin(22) die al op haarzelf woont intrekken. Ikzelf zit nog op school (dus krijg dan een uitwonende beurs
). Het is nog niet duidelijk of mijn vriendin dit jaar nog naar school gaat (ze staat in iedergeval op een wachtlijst) maar ik ga er vanuit van niet, Dus heeft ze recht op een bijstands uitkering. maar als ik bij haar intrek wat veranderd er dan ?.
1 ik moet me inschrijven bij haar gemeente.
2.aangeven bij de IB-groep. (heb het opgezocht daar veranderd niks voor mij (behalve dat ik een uitwonende beurs krijg). Ook niet als ze een vaste baan krijgt.
3 Nu is eigenlijk mijn grote vraag wat gebeurt er met de belasting. Weet iemand of er wat veranderd ?
Is dit bijvoorbeeld nadelig voor mijn vriendin. Ook als zij een vaste baan krijgt ?
4 Ik moet me inschrijven bij de woningstichting.(neem aan dat daar niet veel veranderd
Hoop dat ik het zo een beetje duidelijk mijn probleem heb uitgelegt.
Heb ook naar dit topic gekeken maar kon ik ook niet veel uit halen.
spelfouten onder voorbehoud
1 ik moet me inschrijven bij haar gemeente.
2.aangeven bij de IB-groep. (heb het opgezocht daar veranderd niks voor mij (behalve dat ik een uitwonende beurs krijg). Ook niet als ze een vaste baan krijgt.
3 Nu is eigenlijk mijn grote vraag wat gebeurt er met de belasting. Weet iemand of er wat veranderd ?
Is dit bijvoorbeeld nadelig voor mijn vriendin. Ook als zij een vaste baan krijgt ?
4 Ik moet me inschrijven bij de woningstichting.(neem aan dat daar niet veel veranderd
Hoop dat ik het zo een beetje duidelijk mijn probleem heb uitgelegt.
Heb ook naar dit topic gekeken maar kon ik ook niet veel uit halen.
spelfouten onder voorbehoud