Hallo, ik weet dat deze vraag al vaak voorgekomen is, maar ik ben op zoek naar een programma om mijn cpu fan snelheid te regelen. Ik heb speedfan al geprobeerd, en fanspeed maar bij beide wou het niet lukken. ik heb eens een programma gehad waarin ik mijn cpu temperatuur kon zien en mijn northbridge temperatuur en toen ging ik wat kloten in die opties stond mijn cpu fan opeens stil. Met dat programma moet het geloof ik wel lukken, maar ik weet niet meer hoe dat programma heet, want ik heb het geloof ik verwijderd van mijn pc.
Weet iemand mischien over welk programma ik het heb of weet iemand met welk programma het ook wil?
Mijn pc heeft de volgende configuratie:
ECS NFORCE4-A939 GLAN/S/R/PCI-EX 939
amd 64 3200+
met daarop een arctic 64 freezer pro
alvast bedankt.
Op de site van speedfan staat wel dat mijn moederbord dat kan, maar ik krijg het niet voor elkaar.
moet er iets nog in mijn bios verandert worden?(daar heb ik al wel naar gezocht, maar dat heb ik nog niet kunnen vinden.)
Weet iemand mischien over welk programma ik het heb of weet iemand met welk programma het ook wil?
Mijn pc heeft de volgende configuratie:
ECS NFORCE4-A939 GLAN/S/R/PCI-EX 939
amd 64 3200+
met daarop een arctic 64 freezer pro
alvast bedankt.
Op de site van speedfan staat wel dat mijn moederbord dat kan, maar ik krijg het niet voor elkaar.
moet er iets nog in mijn bios verandert worden?(daar heb ik al wel naar gezocht, maar dat heb ik nog niet kunnen vinden.)
[ Voor 12% gewijzigd door rickhansen op 28-08-2006 23:13 ]