Toon posts:

Router problemen

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb vanmiddag een linksys routert gekocht. een WRTG 5XXg
Nadat ik een Speedtouch 110g wireless kaartje in mijn laptop had gepropt heb ik de bijbehoorende drivers geinstalleerd. Na een paar minuten had ik een mooie draadloze verbinding tussen mijn laptop en router. Vervolgens begon ik met het beveiligen van de router.
Dit verliep echter niet zonder problemen. Bij het instellen van de Wireless MAC filter reageerde explorer niet meer en kon ik mijn router draadloos niet meer bereiken. Even een router restart dan maar, router netjes gerestart en vingers gekruisd en hopen maar. Ook geen succes. Okay, drivers dan maar opnieuw installeren. Ik kon hierna nogsteeds geen verbinding krijgen met mijn router. Het debiele is is dat wel met de router van mijn buren verbinding kan krijgen zonder ook maar iets in te stellen. Ik ben nu heel erg geirriteerd en zou graag willen weten of iemand ditzelfde probleem heeft en eventueel een oplossing weet.

mvg,
Brian

Verwijderd

Waarschijnlijk een typefout in je MAC filter waardoor jouw kaartje nu geen toegang meer heeft.

Of resetten naar factory defaults

Of een kabel aansluiten (LANB kant)

Verwijderd

Probeer is met een kabeltje in te loggen? miss een typo gemaakt bij mac adres

#Edit#Sneller reageren voortaan

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 28-08-2006 22:12 ]

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb nu "Reset to factory settings" gedaan, maar het probleem blijft bestaan.
Het is nu zelfs zo "gek" dat zodra ik linksys (routernaam) selecteer in windows, hij verbinding maakt met de router van de buren. (omdat hij geen verbinding kan krijgen met de mijn router mischien?)

edit:

Mijn macfiltering lijst is leeg en staat op "disabled"

edit:

Ben nu zover gekomen dat ik ook geen verbinding meer met de router van de buren kan krijgen!

[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 28-08-2006 22:22 ]

• ChaserBoZ_
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 04-01 10:58
Maar nog niet verbonden via kabel dus ?

'Maar het heeft altijd zo gewerkt . . . . . . '

Verwijderd

Topicstarter
Opgelost nadat ik na 10 uur de computer opnieuw opstarte... altijd leuk. >.>
Pagina: 1