Toon posts:

[The Da Vinci Code Deluxe] spel werkt niet goed

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
hallo allemaal ik heb the da vinci code deluxe geinstalleerd en hij werkt niet goed.
als het spel geopend is dan zie je halve woorden staan en als je ergens op klikt dan kom je niet in datgene waar je op geklikt hebt. als je eindelijk in het spel zit dan zie je allemaal blokjes. wil je het spel weer verlaten dan ben je daar wel ff mee bezig om hem af te sluiten. ik heb hetzelfde spel bij een vriend geinstalleerd en daar werkt hij wel goed. geen enkel probleem. aan mijn beeldscherm resolutie ligt het niet en aan mijn video kaart ook niet die is up to date. ik heb wel meer spellen op mijn pc staan die het wel allemaal goed doen. er staan ook spellen bij die dezelfde vereiste hebben als the da vinci code. weten jullie hoe dat kan en waar het dan aan kan liggen?? alvast bedankt

Verwijderd

maak eens een screenshot, ik heb geen flauw idee wat je bedoelt,
maar denk in eerste instantie wel aan je resolutie, bij een ander programa zou ik aan het verkeerde lettertype denken, echter die kun je bij de meeste spellen niet instellen.

installeer eens een keer opnieuw, misschien dat dit het probleem verhelpt.

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 28-08-2006 22:02 ]

Verwijderd

Topicstarter
opnieuw installeren heb ik al een paar keer gedaan. hoe maak ik een screenshot? aan de resolutie ligt het zeker niet. ik heb mijn instellingen vergeleken met die van mijn vriend en ze zijn precies hetzelfde.

• abaart
  • Registratie: Februari 2006
  • Niet online

abaart

lolbroek

gebruik a.u.b. enters, dat is makkelijker lezen.

een screenshot maak je door op je keyboard op print screen te drukken, open dan paint en doe ctrl + v.
ik zit te denken aan een texture probleem.

Verwijderd

Topicstarter
screenshot is gelukt
hoe plaats ik hem hier??

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Door even verder te kijken dan je neus lang is.

Ik zal je de moeite besparen: ga naar www.imageshack.us -> upload je screenshot -> pak de direct link -> zet hem in [img] tags hier neer. Et voila.

• Crash
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 20:56
Tikje naar SPV :)

• Avalaxy
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 21:04
mischien is je download corrupt moet je het spel terug brengen naar de winkel met je bon, een nieuwe vragen en dan opnieuw installeren :) :P

Verwijderd

Topicstarter
het spel komt niet uit de winkel maar is gedownload op gamehouse.
daar kan je een probeerversie downloaden en later kopen.
heb de probeerversie ook al van verschillende andere sites afgehaald maar overal hetzelfde.
bij die vriend van me is het n.l. op de zelfde manier gegaan en daar is ie wel goed.
Pagina: 1