X-com

Pagina: 1
Acties:

• Agent-X
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Ze zijn weer met een vervolg bezig, X-com Enforcer maar dat zuigt ben ik bang.

Voor de liefhebbers, kijk hier eens..Freedom Ridge, van de orginele makers..:)
Filmpje hier
En ga me niet vertellen dat jullie X-com niet kennen...

Verwijderd

Wat is X-com :?

;)

Verwijderd

Ze zijn met nog 2 X-Com games bezig als ik me niet vergis, "X-com Allience" een soort van SWAT3 in X-Com stijl (deze had al voor enforcer uitgebracht moeten worden maar is gedelayed, crap :(). En "X-Com" genesis" wat hetzelfde gaat als de eerste paar delen, enemy unknown en TFTD... Was het maar zover, hopen dat die 2 ooit nog uitkomen...

• Warbringer
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 17-02 10:14
Die Genesis lijkt me wel kewl. :)
Is TFTD al Freeware / abadonware? Iemand me graag mailen op wrbringer@chello.nl ofzo :)

I want to live forever, so far.. so good.

• Acolyte57
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 21-01 23:41

Acolyte57

Omnia Mutantur, Nihil Interit

Enforcer is een arcade-game voor kinderen. Hoe ze daar nou weer op gekomen zijn? Tjah, de hele license was gekocht door Hasbro... nuff said.

Hasbro's executives moeten echt eens afgeschoten worden. Hebben ze met hun interactive groep flinke goede bedrijven opgekocht, gaan ze die zo mismanagen dat de halve staff van al die bedrijven wegloopt en de releases allemaal in gevaar komen.

Zonder Hasbro was X-Com Alliance al _lang_ uitgekomen.

~/~ 101 little bugs in the file / 101 little bugs / take one out and recompile / 102 little bugs in the file ~/~

• aXe
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 09-11-2024

aXe

[#]aXe

Warbringer ga dan kijken op www.theunderdogs.org daar staan de abandoned wares op...

Intel I7, 32 GB DDR3, Nvidia Geforce 570GTX, 250 Gb SSD

• Warbringer
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 17-02 10:14
Thnx Axe

I want to live forever, so far.. so good.

Pagina: 1