[C++] Beginners vragen

Pagina: 1
Acties:
  • 33 views sinds 30-01-2008

• monnick
  • Registratie: December 2005
  • Niet online
Ik heb sinds vandaag weer c++ opgepikt, ik kende de basis al een beetje van tutorials op internet ook heb ik ervaring met PHP dus helemaal nieuw is het niet voor me. Reken programma-tjes maken lukt me wel, alleen wat voor (heel)simpele dingen kan ik nu met c++ doen om te oefenen?

Ik wilde wat gaan proberen met bestaande functies. In PHP heb je een enorm goede documentatie op php.net alleen voor c++ kan ik zo'n enorm goede documentatie niet vinden. Als ik google naar functie lijsten krijg ik onder meer dit, maar meer vind ik niet echt? Klopt dat dat de enige/beste documentatie is?

Ik hoop dat jullie mij met mijn vragen kunnen helpen. :)

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 22-01 23:51

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Je maakt mij echt niet wijs dat je niet meer kan vinden voor C++ dan die ene site. Natuurlijk is er meer documentatie dan dat, en natuurlijk is er betere. Goede documentatie is vaak niet gratis; koop dus liever een goed boek, wat je gezien je vorige topic ook van plan was.

Ik stel verder voor dat je toch wat meer tijd op Google door gaat brengen, want er is echt meer dan genoeg te vinden over een taal die zoveel gebruikt wordt als C++.

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

Dit topic is gesloten.