Wessie ... member of the Noizy Cows !!!
Ik hoop op morgen.Op dinsdag 30 januari 2001 08:46 schreef Larkie het volgende:
Is er al een mp3? Kon gisteravond niet luisteren
Er word (hard) aan gewerkt !!!!
Ik zal dan die MP3 gaan hosten (natuurlijk ook downloadbaar).
Verwijderd
Ok, bedankt...:)Op dinsdag 30 januari 2001 14:15 schreef Wessie het volgende:
[..]
Ik hoop op morgen.
Er word (hard) aan gewerkt !!!!
Ik zal dan die MP3 gaan hosten (natuurlijk ook downloadbaar).
wel ff de url posten hier he?
Tuurlijk zal ik dat doen !Op dinsdag 30 januari 2001 15:00 schreef Larkie het volgende:
[..]
Ok, bedankt...:)
wel ff de url posten hier he?
Ik vond het zelf wat korter en oppervlakiger dan ik verwacht had, maarja zo te zien beviel het wel
Mocht er ooit nog eens zoiets gebeuren, jullie weten me te vinden
(en nee, die Onno is niet de Onno van de stats, das Onno Molenkamp
Live for today, screw yesterday, hope for tomorrow...
Stichting eth0
Als het zover is, dan zal ik eens kijken !Op dinsdag 30 januari 2001 16:18 schreef bulletje het volgende:
Stuur de link ook ff naar http://dpc.pagina.nl dan plaatsen we daar de link ook.
We spend our years as a tale that is told
Verwijderd
Zo heeft Japan voor elk OS en CPU wel een team!
Ik ben geheel voldaan, dank u wel!
Volop koetjes! helaas aan de achtergrond te zien Anandtech koetjes
van wie zijn dieOp dinsdag 30 januari 2001 18:35 schreef TP70 aka Georgio het volgende:
Ik was ff aan het infiltreren bij de Technische Dienst van Paradigit in Arnhem.
Volop koetjes! helaas aan de achtergrond te zien Anandtech koetjes
nahjah zolang ze geen OGR voor TA draaien mag het van mij wel
Ryzen9 5900X; 16GB DDR4-3200 ; RTX-4080S ; 7TB SSD
Verwijderd
Ja, we zijn een welvarend land!Op dinsdag 30 januari 2001 17:36 schreef Rasta het volgende:
Als je eigenlijk effe nadenkt over deze 'wedstrijd' , dan gaat het om wie de MEESTE en SNELSTE computers heeft , tja Nederland staat bovenaan hee
Maar...wanneer kan ik dat mp3'tje verwachten? Vanmiddag?
Lightning_crew
Verwijderd
Ok:)Op woensdag 31 januari 2001 10:19 schreef _soh het volgende:
Nee, vanavond... Nog ff w8en dus.
Ik ben helaas niet in het bezit van de uitzending. Het is dus wachten op het bezoek v/d technicus vanavond.Op woensdag 31 januari 2001 11:33 schreef Booster het volgende:
Schiet op met dat ding
Heb dus nog een beetje geduld
http://home.wanadoo.nl/e.wes
Wanneer dit precies zal zijn kan ik helaas niet zeggen. Daarom doe ik het ff op deze manier.
Hou het dus in de gaten !!!!
Greetz !
Die heb ik zal zolang.Op woensdag 31 januari 2001 18:40 schreef Dutchman! het volgende:
leuk he bezoeker-tellertjes
Maar ik heb een verjaardag .. dus men wil hier niet dat ik achter de pc duik. Vandaar.
Helaas...
Het wordt (zo goed als zeker) morgen OF overmorgen.
De opnames van de uitzending die zijn achtergebleven bij Radio Hengelo, omdat een of andere commissie de uitzending nog nodig had.
Wij gaan proberen om zo spoedig mogelijk het fragment in handen te krijgen en online te krijgen.
Sorry mensen !
Verwijderd
Ahhhhhhh!!!!Op woensdag 31 januari 2001 21:14 schreef Wessie het volgende:
Mensen...
Helaas...
Het wordt (zo goed als zeker) morgen OF overmorgen.
De opnames van de uitzending die zijn achtergebleven bij Radio Hengelo, omdat een of andere commissie de uitzending nog nodig had.
Wij gaan proberen om zo spoedig mogelijk het fragment in handen te krijgen en online te krijgen.
Sorry mensen !
Nou ja, dan maar ff wachten
Nieuw, nu met Twitter
Lightning_crew
denk aan de spirit....the
ga ondertussen je keyrate opleuke ofzo, door toch systray en explorer ook af te sluiten
:(:(:(:(
The Souffle will raise or it will not. And there is no damn thing you can do about it!
Verwijderd
doe rustig :):)Op donderdag 01 februari 2001 09:47 schreef martin.h het volgende:
Nog steeds niet!!!
:(:(:(:(
het komt vanzelf wel :D:D
Verwijderd
En is ie er al? Het is na 21.00 uur...:? Ik hoop hem dus als mp3 binnenkort te kunnen downloaden...:)Op donderdag 01 februari 2001 11:59 schreef Wessie het volgende:
Als ie vandaag komt dat wordt het laat, want de persoon die het ff fixen moet die moet tot 21 uur werken..
Lightning_crew
Schiet wel op, moet nog materiaal hebben voor m'n spreekbeurt !
Resistance is futile (If < 1 Ohm)
Verwijderd
Die ga ik dus onthouden (mag wel?), mooie uitspraak:)Op donderdag 01 februari 2001 23:49 schreef Roel het volgende:
De techniek staat voor niks.. En doet niks
The Souffle will raise or it will not. And there is no damn thing you can do about it!
Als je toch een weet hoeveel ICQ berichtjes en hoe vaak ik um gebelt heb (ut is mun broerke).Op vrijdag 02 februari 2001 09:33 schreef martin.h het volgende:
Zal het deze week nog worden of.... Kunnen we nog een maand wachten tot we een ons wegen...:(
Vervelende met hem is gewoon dat als het niet voor hem is dat het gewoon VET & VET langer duurt dan bij de "normale" Nederlander.
Ik zet er wel druk op, maar het resultaat is er niet na.
Van je familie moet je het hebben
Maarja, met een KLOTE verbinding klinkt dit niet.
Is geen zinnig woord uit te halen
Waar blijft een goed fragment ?
met papier mache kun je alles maken!!
Hij is dus veel te druk met jouw telefoontjes beantwoordenOp vrijdag 02 februari 2001 10:42 schreef Wessie het volgende:
[..]
Als je toch een weet hoeveel ICQ berichtjes en hoe vaak ik um gebelt heb (ut is mun broerke).
Als je hem nou effe meehelpt
Gelukkig maar!!Op vrijdag 02 februari 2001 11:22 schreef DaMaster het volgende:
* _soh ziet nog niets
(maar is niet boos)
Lightning_crew
Verwijderd
same hereOp vrijdag 02 februari 2001 11:34 schreef DaMaster het volgende:
En na 100 posts nog steeds niet
/me is niet boos maar wel ONGEDULDIG
Maar hij mag wel opschieten!!
Professor Hubert Farnsworth: Shut up friends.
My internet browser heard us saying the word Fry and it found a movie about Philip J. Fry for us. It also opened my calendar to Friday and ordered me some french fries.
Zelf heb ik ook voorgesteld om dat fragment ff aan mij te geven en dat ik het ff fix (wantja zolang is het fragment nou ook weer niet en zoveel werk is het niet), maarja.
Ik ga maar geen tijdsuitspraken doen, want die komen toch niet uit (heb ik al gemerkt).
typisch geval van luiheid?
Verwijderd
Goh is dat zo?Op vrijdag 02 februari 2001 19:09 schreef Wessie het volgende:
Ik ben het met jullie eens. Maarja.
Zelf heb ik ook voorgesteld om dat fragment ff aan mij te geven en dat ik het ff fix (wantja zolang is het fragment nou ook weer niet en zoveel werk is het niet), maarja.
Ik ga maar geen tijdsuitspraken doen, want die komen toch niet uit (heb ik al gemerkt).
Gisteravond was hij al beschikbaar, maar nu meld ik het nogmaals !
Op http://home.wanadoo.nl/e.wes kun je hem downloaden. Hij duurt 4:20 min en is zo'n dikke 2 mb groot. Het begin is wat vreemd, maar dat heeft aan de opname gelegen.
Have fun !
(ps: NIET voor 13 uur downloaden SVP!, want ik ben hem momenteel aan het uploaden)
En natuurlijk ook Chakotay
Thnx Chakkie (lol)
Verwijderd
Als je ook nog een chello mirror wilt kan ik daar best voor zorgen hoor.Op zaterdag 03 februari 2001 14:30 schreef Crack het volgende:
Nog meer mirrors?
Denk niet dat er mirrors nodig zijn, download zonder een accelerator die mp3 van Wessie z'n page met 90 kb/s
Nou maar eens ff luisteren...
Resistance is futile (If < 1 Ohm)
Chaos: zet hem maar op de DPC siteOp zaterdag 03 februari 2001 14:41 schreef Chaos het volgende:
Vooruit dan: Chello mirror A
Wil je er alleen wel ff bijzetten dat die van Radio Hengelo komt en dan ook weer van mij (thnx)
(scheelt mij weer sjit (eventueel))
Live for today, screw yesterday, hope for tomorrow...
Stichting eth0
Maarre.. waar blijven nu die tienduizend extra leden
Loeibaar.nl
Als het goed is kunnen we de links a.s. maandag terugvinden op http://www.hetinternetcafe.com dus we wachten het af !Op zaterdag 03 februari 2001 17:18 schreef libido78 het volgende:
Hij is vet..laat die nieuwe leden uit het oosten van het land maar komen
De links zijn:
http://www.dutchpowercows.org en link naar de homepage van mijn subteam |>Just dU It!<|
Verwijderd
had ik 4 uur geleden dus al kunnen gaan downloaden! Nah jah, na al dat wachten maken die paar uurtjes ook niet meer uit...:)
'k ben iig blij dat hij er is
Verwijderd
Maar ja ook ik blijf aan het assimileren.
Als het goed is, is nu een Tbird 1100 voor ons aant grazen en Niek probeert binnekort 2 compu lokalen (60*snelste celeron 733 ofzow) te koeien. Dan gaat het pas hard
/edit mode..
ow ja...
/quote
uit gouden aren schiep GOD de twentenaren..uit de resten de mensen.... laat maar ..
uit gouden koren schiep god de mensen uit het oosten uit afval en de resten...ships ga ik weer fout
ik een tukker ? ya dammed right !!!
/end quote
/end edit mode
________________________Team ColdFusion________________________
#1 DPAD, #1 OGR-27, #2 F@H, #4 RC5, #18 WCG
Moewwwwwwwwwwww
Er zijn nog wat campusteams actief, volgens mij vooral in OGR. Details hierover ontbreken.
SUPERRRRRRR
Dutchman & Sequence for world - OGR - leadership !!!!!
Wij RC5
Vraagje: welke linkOp zondag 04 februari 2001 16:50 schreef bulletje het volgende:
De link naar het fragment hebben we ook opgenomen op onze portal http://dpc.pagina.nl
Ondertussen hebben al velen mijn fragment gehost.
grrrrrrr
Naar het bestand op jouw homepage en dus niet 1 van de mirors.Op zondag 04 februari 2001 17:48 schreef Wessie het volgende:
[..]
Vraagje: welke link
Ondertussen hebben al velen mijn fragment gehost.
[DPC]team TFWD (Twente For World Domination)Op zondag 04 februari 2001 21:59 schreef Phreak het volgende:
![]()
Yeah Twente for world domination!!
![]()
Ik vertegenwoordig de Deldenaren wel.
Hahahaha
Wij roelen (lol)
Verwijderd
Waar in Hengelo dan??Op zondag 04 februari 2001 14:53 schreef Wessie het volgende:
Ik bevind me normaal gesproken in Hengelo
Toen vervolgens 11 jaar in de Roershoek en nu op de Woolder Es. Ach het maakt allemaal geen ene ruk uit
Ut is hier wel grappig. Het gesjouw met al die bankstellen enzo
Ik wil iedereen even bedanken voor de aandacht die we vorig week kregen voor onze uitzending met het DPC onderwerp.
Het is echt gebleken dat de stream het niet aan kon. Als dit geen reden is voor een andere stream, dan weet ik het niet meer. (misschien komt er nu wel een betere stream:?)
Daarvoor willen wij jullie bedanken
Mensen bedankt !
MOEEEEEEWWWWWW