Problemen met Realtek HD Audio Drivers

Pagina: 1
Acties:

• Tappone
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 03-06 20:43
Hallo mensen,

Dit is mijn eerste post hier, dus sorry als ik het in het verkeerde sub-forum heb gezet, verplaats het maar als het nodig is :D

Hier is mijn vraag/probleem. Ik heb een MSI- P965 Neo-F Moederbord, waar een onboard geluidskaartje opzit van realtek, type Realtek ALC883 Audio. ik draai een Windows XP Pro met SP2 als OS.
Ik had de drivers van het moederbord geinstalleerd, en de drivers van de Realtek geluidskaart. Het geluid deed het op dat moment, al kon ik niks opnemen en werkte mijn mic niet. Ik opnieuw opgestart, ik dacht dat het misschien daar aan kon liggen. Toen het opnieuw opgestart was had ik helemaal geen geluid meer, waarna ik besloot de drivers opnieuw te installeren. En hier was waar alles fout ging :( :
- Als ik de drivers gewoon opnieuw wil installeren via de CD, krijg ik halverwege het installatie proces 'An error occured during installation, cancelling Setup now' waarna serup gewoon afsluit, zonder te zeggen waar het probleem zit.
-Als ik via Window's apparaatbeheer de drivers wil installeren, kapt ie halverwege met het verhaal: Installatie mislukt, krijg geen toegang tot het apparaat.
hierna dacht ik om dan maar eerst de oude drivers te verwijderen via Software in configuratiescherm. dit werkte niet, ik kreeg geen toegang, krijg de foutmelding 'kan de module niet vinden'

Op dit moment weet ik dus compleet niet meer wat ik moet doen, aangezien ik op elke geprobeerde manier niet wordt toegelaten. Als iemand me kan helpen met dit probleem zou ik erg dankbaar zijn :D

Groeten, Patrick

I have ADOHLAS syndrom : Attention Deficit Oh Hey Look A Squirrel! Tappie#1541

• Tappone
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 03-06 20:43
Het bleek dat de drivers van de CD gewoon corrupt waren, nieuwe driver gedownload en geinstalleerd.

delete topic maar :)

I have ADOHLAS syndrom : Attention Deficit Oh Hey Look A Squirrel! Tappie#1541