Hey
ik heb een mailscriptje dat ik uitvoer na het registreren van een gebruiker.
Nu komen deze mails nooit toe tenzij, buiten 1 uitzondering op mijn eigen mail maar dit is van dezelfde host.
Wat kan het zijn??
hier mijn code.
en de emailadmin functie is net het zelfde maar dan telkens naar mij gericht en die werkt dan wel
ik heb een mailscriptje dat ik uitvoer na het registreren van een gebruiker.
Nu komen deze mails nooit toe tenzij, buiten 1 uitzondering op mijn eigen mail maar dit is van dezelfde host.
Wat kan het zijn??
hier mijn code.
PHP:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
| function mail_to($user){ $mail = $user['email']; $onderwerp = "Activatie Account K Wolvertem SC Gastenboek"; $inhoud = 'Beste '.$user['login']. '<br />'; $inhoud .= '<p> Om u account te activeren gelieve deze <a href="http://www.scwolvertem.be/Site/Gastenboek/activate.php?login='.$user['login'].'">link</a> te gebruiken </p>'; $inhoud .= '<p> Veel plezier op het Gastenboek van K Wolvertem SC, maar hou het aub een beetje netjes zoniet kan je account worden verwijderd </p>'; $headers = "from: Webmaster KSCW <birgerhoornaert@scwolvertem.be>" . "\r\n"; //$headers .= 'MIME-Version: 1.0' . "\r\n"; $headers .= 'Content-type: text/html; charset=iso-8859-1' . "\r\n"; mail($mail,$onderwerp,$inhoud, $headers); // mail naar de admin emailadmin($headers, $user); } |
en de emailadmin functie is net het zelfde maar dan telkens naar mij gericht en die werkt dan wel