Toon posts:

TV over wireless network

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
ik heb een tv kaart in mijn pc, nu zou ik daarop graag kabel tv ontvangen , het probleem is dat ik enkel een kabelaansluiting op een ander verdiep heb , dus is er een mogelijkheid om dit draadloos op te lossen?

Alvast bedankt

Playmobiel

• Scyth
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 16-03-2024

Scyth

Fat finger, three beer

De oplossingen die je overal tegen zult komen voor onder de €100,- zullen enkel fungeren als doorvoer van een audio/video signaal na een tuner (zoals een videorecorder of TV), en niet het volledige signaal wat uit je wanddoos komt. Er zijn draadloze oplossingen voor te vinden, maar daarvoor zou je naar je lokale elektronicaboer moeten. Reken echter niet op een prijs onder de €100,-

Overigens, welkom op GoT. Lees de FAQs even door, en ook de regels omtrend groeten ed.

Dell Studio XPS 16
Project: BavBierSub 1.0 BavBierSub 2.0

Verwijderd

Er zijn draadloze oplossingen voor te vinden,
En dat zijn dan dan weer oplossingen met ingebouwde tuner en wordt werderom slechts 1 kanaal daadwerkelijk overgezonden. Het is volgens mij onmogelijk het complete spectrum van alle radio en tv kanalen tegelijk draadloos over te zenden.

Verwijderd

Topicstarter
oké, bedankt, jammer :)

• SeatRider
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 13:26

SeatRider

Hips don't lie

Verwijderd schreef op dinsdag 29 augustus 2006 @ 07:20:
[...]
Het is volgens mij onmogelijk het complete spectrum van alle radio en tv kanalen tegelijk draadloos over te zenden.
* Seatrider denkt terug aan de tijd dat er een antenne op het dak van zijn ouderlijk huis stond

Maar OK, de zenders die daarbij hoorden waren iets groter en waarschijnlijk ook duurder dan 100 euro :)

Nederlands is makkelijker als je denkt

Verwijderd

niet dus (http://www.marmitek.com/en/catalogus/product.php?product=121) Ook idd tuner die eigenlijk 1 signaal doorstuurd.

[ Voor 73% gewijzigd door Verwijderd op 09-09-2006 10:07 ]

• Caveman
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 17-02 21:25

Caveman

whahoehaha

Mja, ik heb er ook 1 gevonden die direct op de kabel aangesloten wordt... voor onder de 100 euro (99)
:)
http://www1.nl2.conrad.co...2&p_init_ipc=X&~cookies=1

I don't need to "Get a Life." I'm a Gamer. I 've lots of Lives !

Pagina: 1