Nieuwsposter worden, hoe zit dat nou?

Pagina: 1
Acties:
  • 58 views sinds 30-01-2008

• --Christiaan--
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 21:24
Hoi,

Ik zat eens te kijken naar nieuwsposter worden, ik doe het ook al op een andere site en zat te kijken of dat hier niet ook wat voor me zou zijn. Nu zie ik in de .Plans die in de FAQ aan worden gegeven twee tegengestelde dingen, in de ene staat dat je moet e-mailen, in de andere staat net van niet. Nu weet ik dat er nogal een tijdsverschil tussen zit en wil ik weten óf er überhaubt nog een vacature is.

Ik hoop dat een van jullie me kan inlichten,

Christiaan Widdershoven

• Harm
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Lees plan: Vacatures voor schrijftalenten met tweakerbloed eens door en neem vervolgens contact op met ons aller Jack via jack[at]tweakers.net :) .

• --Christiaan--
Harm schreef op maandag 28 augustus 2006 @ 20:14:
Lees plan: Vacatures voor schrijftalenten met tweakerbloed eens door en neem vervolgens contact op met ons aller Jack via jack[at]tweakers.net :) .
Die had ik al bekeken, maar ik had nog een paar vragen, bijvoorbeeld of ik nog kon solliciteren aangezien de deadline een jaar geleden was ;). Ik ga mailen met Jack :).

• --Christiaan--
En dat was een kleine twee weken geleden. Ik heb nog geen reactie van Jack ontvangen. Kan iemand anders me ermee helpen of Jack erop attenderen dat ik hem een mailtje heb gestuurd een week of twee terug? :).

• Harm
  • Niet online
Ik heb hem per ICQ op dit topic en je mail gewezen :) .

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 20:16
Een weekje geleden heb ik ook een mailtje gestuurd naar Jack (over hetzelfde onderwerp). Heeft Jack honderden mailtjes per dag, of is de kans klein dat hij mijn mail over het hoofd ziet als ie naar Christiaan z'n mail zoekt? O-)

The devil is in the details.

• Inge Janse
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 20-02 07:25

Inge Janse

post-l33t

Ik heb hem ook gemaild, maar dan over het feit dat Harm hem heeft gemaild over het gegeven dat Jack is gemaild. Als nieuwsposter ben je namelijk voornamelijk bezig met Jack mailen over het feit dat hij mail heeft van andere nieuwsposters die hem gemaild hebben over...enfin, hij is erop gewezen.

ingejanse.nl: dingen die ik doe

• mithras
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online
...dat hij erop gewezen is? :p

• --Christiaan--
Bedankt allemaal voor de snelle reacties. Ik zal een dezer dagen wel een mailtje terug vinden hoop ik :).

• Cookie
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 04-07-2025
Hahn schreef op dinsdag 12 september 2006 @ 19:45:
Een weekje geleden heb ik ook een mailtje gestuurd naar Jack (over hetzelfde onderwerp). Heeft Jack honderden mailtjes per dag, of is de kans klein dat hij mijn mail over het hoofd ziet als ie naar Christiaan z'n mail zoekt? O-)
Honderden nog net niet, maar dagelijks genoeg om er in te verzuipen, helaas. Je mailde me 6 september en je hebt inmiddels een antwoord in je inbox liggen :) .

Never trust a computer you can't throw out a window [Steve Wozniak]

• Cookie
--Christiaan-- schreef op dinsdag 12 september 2006 @ 20:30:
Bedankt allemaal voor de snelle reacties. Ik zal een dezer dagen wel een mailtje terug vinden hoop ik :).
Ik heb helaas geen sollicitatie aangetroffen met jouw naam erin, maar heb je even een mailtje gestuurd naar je gmail-adres :) .

• Hahn
testcase schreef op dinsdag 12 september 2006 @ 21:20:
[...]
Honderden nog net niet, maar dagelijks genoeg om er in te verzuipen, helaas. Je mailde me 6 september en je hebt inmiddels een antwoord in je inbox liggen :) .
* Hahn heeft

Ook wel handig om te weten dat Jack Leenders = testcase :P Alleen heb je de DM-functie niet aanstaan, welke soms toch wel van pas kan komen (of is dat bewust uitgezet?).

• DaannO
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 27-12-2025
Hahn schreef op dinsdag 12 september 2006 @ 22:46:
[...]

* DaannO heeft

Ook wel handig om te weten dat Jack Leenders = testcase :P Alleen heb je de DM-functie niet aanstaan, welke soms toch wel van pas kan komen (of is dat bewust uitgezet?).
Verplaats even het probleem voor hem van 100 mails naar 100 dm`s :P

• Cookie
Hahn schreef op dinsdag 12 september 2006 @ 22:46:
[...] Alleen heb je de DM-functie niet aanstaan, welke soms toch wel van pas kan komen (of is dat bewust uitgezet?).
Nee, die was niet aangezet. Nu wel.

• --Christiaan--
Ben ik weer.

Ik heb mijn sollicitatie een week of twee à drie geleden gestuurd, maar geen bericht terug gehad dat het ontvangen was of iets dergelijks, op een DM hier op GoT krijg ik ook geen reactie. Vandaar even hier mijn vraag, is het ontvangen? :).

• Harm
  • Niet online
* Harm heeft Jack een seintje gegeven.

• --Christiaan--
Harm schreef op zaterdag 07 oktober 2006 @ 15:09:
* Harm heeft Jack een seintje gegeven.
* --Christiaan-- benieuwd is ;).

• Hahn
* Hahn ook :P

• --Christiaan--
:).

• Cookie
Ik heb alles in goede orde ontvangen en iedereen krijgt deze week bericht. Gelieve verdere correspondentie over sollicitaties niet via FA-topics te voeren :) .

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.