Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Tomtom 5 m. Route berekenen zonder GPS-module

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik heb sinds een week een Nokia 6680 met Tomtom mobile 5 erop. Ook de Tomtom bt GPS-module is in mijn bezit (Vodafone pakket).

Ik vind het echt superhandig Tomtom in je zak. Maar ik heb 1 probleem. Als ik binnen zit (thuis) en de GPS-module geen fix kan krijgen kan ik niet een route laten berekenen. Ik wil namelijk soms gewoon een route laten berekenen en dan via route-demo bekijken hoe deze loopt. Maar nadat ik mijn route gegevens heb ingevoerd geeft hij het volgende weer: "wacht op bruikbaar gps-signaal." Als ik op dit moment op mijn cursor toets druk staat er bovenin even knipperend: "Route word berekend" maar naar 3 sec. is dit weer weg. Verder kan ik alleen maar op "annuleren" drukken. Verder helpen alle drukken op andere knoppen niks. Alleen als ik op cijfertoets 1 druk krijg ik de gps-instellingen.

Is er een manier waardoor ik toch "offline" een route kan berekenen en kan bekijken. Kan dit gewoon niet of heb ik een functie over het hoofd gezien.

Alsvast bedankt voor eventuele reacties.

• nils7
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 17-11 20:31
A->B succes ;)

NIO ET5 | Tesla Model Y LR | iRacing Profiel | To finish first, you first have to finish!

Verwijderd

Topicstarter
Zeg dan niks :?

• DoubleD1980
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 00:56
Hij geeft anders toch het antwoord op jouw vraag. Misschien dat je je anders de handleiding eens moet lezen? ;)

Verwijderd

Ergens in het tomtom menu vind je de keuze van a naar b plannen, zo kan je dus wel op voorhand je routen plannen en bekijken zonder gps antenne nodig te hebben.

Verwijderd

Topicstarter
DoubleD1980 schreef op maandag 28 augustus 2006 @ 20:01:
[...]

Hij geeft anders toch het antwoord op jouw vraag. Misschien dat je je anders de handleiding eens moet lezen? ;)
Sorry sorry sorry, mijn nederige excuses!

Ik dacht dat het een geintje was :) Heb het nu gevonden. Handleiding? Ja erg handig maar die cd (waar de handleiding op zou staan) doet het dus gewoon niet op mijn pc.

Maar ben er achter.

Nogmaals mijn spijt Nils7 :) hoop dat je niet boos bent :+

• Julleke
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 07-01-2022
als je dus op je scherm tikt kom je in dat menu voor navigeren enzo.. als je dan het 2e scherm pakt en meteen de 1e optie. Bij mij heet deze geavanceerde planning. Daarbij kun je dus "droog"plannen.

veel succes

[ Voor 1% gewijzigd door Julleke op 28-08-2006 20:07 . Reden: overbodig dus ]

Pagina: 1