Mijn vriendin woont in een heel klein dorpje in brabant, maar met KPN hebben we niet altijd bereik. Wat zijn de providers met het beste bereik?
KPN (zeer goed), Vodafone (Goed), Orange (ruim voldoende).
Daarna krijg je de "rest". Mijn ervaring dan.
Daarna krijg je de "rest". Mijn ervaring dan.
[ Voor 9% gewijzigd door Sport_Life op 28-08-2006 19:44 ]
PV: 9360 WP WZW/ONO | Warmtepomp: Toshiba Estia 8kW 3fase | A+++ | Zappi v2.1
Als het gaat over het bereik in dat dorp is het denk ik handig dat je even vermeldt welk dorp dat is.
Signatures zijn voor boomers.
hangt maar net vanaf in welk dorpje in brabant. Vriend van me woont ook in brabant (Gassel), maar heeft met KPN uitstekende ontvangst, met Vodafone vrijwel geen ontvangst.
Kijk hier voor dekkingsgraad van de verschillende providers per gebied:
http://www.gsmhelpdesk.nl/helpdesk/helpdesk.php?id=8
Kijk hier voor dekkingsgraad van de verschillende providers per gebied:
http://www.gsmhelpdesk.nl/helpdesk/helpdesk.php?id=8
[ Voor 27% gewijzigd door sverzijl op 28-08-2006 19:47 ]
ruudkokx: providers met het beste bereik zijn er volgens diverse onafhankelijke onderzoeken niet. Verschillen zijn vooral plaatselijk; elk netwerk heeft zogenaamde witte plekken in het bereik, en volgens die onderzoeken zijn er geen verschillen tussen de providers wat betreft die witte plekken in aantal en omvang (buitenshuis gemeten, binnenshuis zijn de providers die werken met de 900 MHz frequentie, KPN en Vodafone, en Telfort in sommige gebieden, in het voordeel, doordat hun signalen beter door muren dringen).
Het nut van dit topic beperkt zich dus tot dat heel kleine dorpje in Brabant en hoewel daar vast nog meer mensen wonen dan je vriendin, heeft dit topic voor de rest van de bezoekers van GoT weinig informatie- dan wel discussiewaarde.
Het nut van dit topic beperkt zich dus tot dat heel kleine dorpje in Brabant en hoewel daar vast nog meer mensen wonen dan je vriendin, heeft dit topic voor de rest van de bezoekers van GoT weinig informatie- dan wel discussiewaarde.
Apparticle SharePoint | Apps | Articles
Dit topic is gesloten.
![]()