Toon posts:

250 wat of 300 wat

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben van plan om een Tb 1200 en een asus a7v133 te kopen.
Ik heb nog een oude atx kast staan, maar daar zit maar 250 wat voeding in.
Kan dit?

Verwijderd

Kijk een naar het amperage van je voeding, ik had een 235 watt voeding met 14 ampere bij 3.3 V die trok het niet bij een soortgelijke configuratie, nu een 300 watt voeding met 16 ampere, gaat prima op thunderbird 1000@1180.

• stunter
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 11:25
Probeer het.
Wat heb je nog meer in de computer zitten
Want als je nog een zooi in hebt zitten + ventilatoren zit je gouw aan een 300 Watt voeding.

Verwijderd

Denk dat dat niet gaat lukken, CPU alleen al trekt vrij veel. Soms gaat het, maar dan moet je niet al teveel kaarten/HD/CD-ROM zooi hebben...

• monterey
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 30-11-2025
ga niet beknibbelen op een voeding krijg je altijd spijt van ga bv voor een 300 watt powerman voeding die werkt perfect.

Verwijderd

Late reactie, Ik weet het.
Ik heb hier een TB 700 met GF 1 kaart, Fikker en Cd-rom op een 235 Watt draaien.
Het kan dus wel, dus ik zou het zeker proberen. Scheelt toch weer de aanschaf van een nieuwe kast.
Ik heb overigens ook ervaringen met een stuk minder systeem (qua snelheid, mem e.d.) die een Viper III niet lekker vind met een 250 Watt voeding.
De keuze is dus aan jou.

• slacksoff
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 11:06
psies... als je geen brander of nog erger: QUANTUM bigfoot's enzo erin hebt hangen moet het zeker wel lukken

gewoon lekker kaal... 1 netwerkkaartje
1 soundkaartje
1 redelijk normaal videokaartje [geen power-slurpende gf1 ofzo]
1 cdrom
1 harddisk.
en niet een hele lading coolers

dan moet het makkelijk gaan.

• Xtuv
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 22-08 20:15
die een Viper III niet lekker vind met een 250 Watt voeding.
Viper III? weer iets nieuws zeker? :P >:)

• ReseTTim
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 19-08 16:11

ReseTTim

Chocolate addicted

ik zou zeggen stou er gewoon 300Watt in ik had last met 235W dat als ik op een mapje klikte dat ff mijn fans ff snelheid minderde omdat die hdd's ff wat stroom nodig hadden, dat is trouwens erg irri.

Mijn profiel - Te koop: Overzicht van spullen..

Pagina: 1