Toon posts:

Intel core duo(notebook) = ? processor dastkop

Pagina: 1
Acties:
  • 34 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb ergens gelezen dat een Intel core duo T2400 1.83 GHz(notebook) overeenkomt met een intel pentium 4 3.22 GHz(destkop). Klopt dit? Alvast bedankt.

• kalizec
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 27-05 10:39
Ik zou zeggen:

Ga zelf eens zoeken. Het idee hier op GoT is dat je zelf eerst een wat onderzoek probeert te doen alvorens uberhaubt iets te vragen. Je post ruikt naar 'oh, even een accountje aan maken en iemand anders de moeite van het mij uitleggen laten nemen'.

Even googlen: Intel Core Duo T2400 review

En tadaa, eerste link bovenaan laat prima zien hoe een T2600 te vergelijken valt met desktop cpu's. Als je dan even na gaat dat een T2400 op 1,83 GHz loopt en een T2600 op 2,13 weet je ook hoe je dat verschil in moet schatten. Kortom, eerst leren zoeken.

[ Voor 36% gewijzigd door kalizec op 28-08-2006 18:54 ]

Core i5-3570K/ASRock Z75 Pro3/Gigabyte Radeon HD7850/Corsair XMS3 2x4GB/OCZ Vertex2 64GB/3x640GB WD Black/24" B2403WS Iiyama x2/Nec 7200S

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

een singlecore cpu vergelijken met een dualcore is hetzelfde als appels en peren vergelijken. Dus of het overeenkomt is niet te zeggen, dat ligt er helemaal aan welke dingen je erop zal draaien.

Verwijderd

Topicstarter
Kalizec schreef op maandag 28 augustus 2006 @ 17:59:
Ik zou zeggen:

Ga zelf eens zoeken. Het idee hier op GoT is dat je zelf eerst een wat onderzoek probeert te doen alvorens uberhaubt iets te vragen. Je post ruikt naar 'oh, even een accountje aan maken en iemand anders de moeite van het mij uitleggen laten nemen'.
Heb eerst onderzoek gedaan maar niets gevonden. En als dat nu een belangrijke vraag is voor mij waar ik veel aan heb en dit is de enige manier om er achter te komen dan mag ik dat toch doen zeker. Jouw antwoord daarentegen is totaal overbodig en heeft niets met de kwestie zelf te maken dus wat kom je op deze topic dan in godsnaam doen?

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Verwijderd schreef op maandag 28 augustus 2006 @ 18:24:
[...]

Heb eerst onderzoek gedaan maar niets gevonden.
Sorry dat ik het zeg, maar dan moet je misschien leren iets beter te zoeken.
Als ik op T2400 benchmark zoek met google is de eerste hit al best bruikbaar:
http://www.mersenne.org/bench.htm

Verder is het ook wel makkelijk aan te geven waar je hebt gezocht natuurlijk ;)

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Kijk eens een beetje rond in Complete Systemen & Laptops (incluis de FAQ's en stickies uiteraard).
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.