Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

Waarom is mijn shop survey weg...?

Pagina: 1
Acties:
  • 25 views sinds 30-01-2008

• crack_en_hack
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 21-09 23:20
Hi :w

Waarom is mijn shopsurvey van komplett.nl weg die ik een uur geleden geplaatst had...?

Of mag je alleen maar posten wanneer het positief is...?

Ik ben vrijgezel omdat mijn schoonouders geen kinderen konden krijgen!, Ook heb ik zovaak ergens schijt aan dat ik stront tekort kom!

• moto-moi
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09-06-2011

moto-moi

Ja, ik haat jou ook :w

Lieve Adjes=>Buyers Zone

Je mag best negatieve dingen posten hoor, dus dat zal de reden niet zijn :)

God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt

• Atlas
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Atlas

Ik flits niet meer terug!

Er is hier een mailtje over gestuurd naar je @planet.nl adres :)

Join the dark side, we have cookies :)
You need only two tools. WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape.

• fsfikke
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online

fsfikke

* * * *

Je hebt in de ShopSurvey vast wel eens negatieve posts gezien, je beschuldiging van censuur slaat dan ook nergens op.

Waarschijnlijk heb je je niet helemaal aan de regels gehouden wat betreft het plaatsen van een ervaring.

offtopic:
Atlas :w

[ Voor 4% gewijzigd door fsfikke op 28-08-2006 17:05 ]

Zijn spaties in de aanbieding ofzo? www.spatiegebruik.nl

• Crash
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 13-11 21:39
Een van de Frontpage Admins zag onderstaande survey van jou staan in de Shop Survey van Komplett.nl ( http://tweakers.net/shopsurvey/5218 ) en heeft deze survey verwijderd. De reden hiervoor is dat de beoordelingen in de verwijderde survey voor 'algemeen' en 'verzending' onvoldoende onderbouwd waren.
Zie voor volledige e-mail en eventuele verdere afhandeling je @planet mailadres, zoals Atlas ook al aangeeft :)

Dit topic is gesloten.