The devil is in the details.
Denk ook niet dat de modjes hier content mee zijn...
Learn to forget...
martieadams schreef op maandag 28 augustus 2006 @ 17:00:
Waarom haal je de reclame weg? Als je niet het geld of zin hebt om tweakers geld te geven, doe dat dan dmv banners zo verdient tweakers tenminste nog wat aan nietbetalende leden...
Hahn schreef op maandag 28 augustus 2006 @ 16:57:
<KNIP>
Ik heb een abonnement en heb de banners uitstaan, wanneer ik ze aanzet dan komt er op die loze ruimte reclame te staan.
Q: How many geeks does it take to ruin a joke? A: You mean nerd, not geek. And not joke, but riddle. Proceed.
martieadams schreef op maandag 28 augustus 2006 @ 17:00:
Waarom haal je de reclame weg? Als je niet het geld of zin hebt om tweakers geld te geven, doe dat dan dmv banners zo verdient tweakers tenminste nog wat aan nietbetalende leden...
het staat er gewoon onder dat hij een abbo heeft, en ik denk dat Hahn al lang genoeg lid is dat hij dit ook wel weet dat je niet moet tikken in het modjes forum dat je op ongewenste manier geen banners hebt
tukk snelheidsduivel
ben niet de laatste
[ Voor 4% gewijzigd door GoldenSample op 28-08-2006 17:03 ]
Lees AUB zijn post een zorgvuldigmartieadams schreef op maandag 28 augustus 2006 @ 17:00:
EDIT:
Te laat
[ Voor 2% gewijzigd door Tijntje op 28-08-2006 17:03 . Reden: Damn F5 :( ]
Als het niet gaat zoals het moet, dan moet het maar zoals het gaat.
Eerst de thread helemaal lezen..martieadams schreef op maandag 28 augustus 2006 @ 17:00:
Hahn heeft een abo.
God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt
[ Voor 25% gewijzigd door Hahn op 28-08-2006 17:13 ]
The devil is in the details.
Dit topic is gesloten.
![]()