Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[bug] Bookmarks komt uit op Postreminders

Pagina: 1
Acties:
  • 36 views sinds 30-01-2008

• Entity
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 16:02
Als ik op Bookmarks klik (rechtsbovenin), kom ik bij Post Reminders uit. Ik moet dan links nog een keer op "Bookmarks" klikken om toch bij de bookmarks uit te komen. Dit is sinds vanmiddag eigenlijk, eerder kwam ik gewoon direct bij de bookmarks uit (wat volgens mij ook het meest logische is?).

De link bovenaan komt dus uit op http://gathering.tweakers...list_bookmarks////default en dat levert de Post Reminders lijst op.

Overigens merkte ik daarstraks wat korte downtime, heeft er misschien mee te maken? Updateje van een template oid?

Edit: hmm, ik zie net dat ik m'n bookmarks ook te zien krijg als ik op MyReact klik, samen met met posthistory enzo. Op zich een uitstekend alternatief hoor, maar toch klopt het niet helemaal dat je niet bij de bookmarks uitkomt als je op bookmarks klikt ;)

[ Voor 18% gewijzigd door Entity op 28-08-2006 16:53 ]

• PierreAronnax
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
De links Sorteer op forumvolgorde en Laat de inhoud van subfolders zien verwijzen nu naar /list_bookmarks11 i.p.v. /list_bookmarks/11

Pierre - Motormedia.nl - Motor-Forum.nl - Motorshopper.nl - Motormeuk.nl - Motorstek.nl

• MetroidPrime
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 01-11 10:08

MetroidPrime

Turn it up loud, captain!

Af en toe doen de bookmarks het weer. Ik bookmark zelf altijd het laatste gelezen bericht, maar ik merk nu dat als ik een bericht bookmark de eerdere bookmarks binnen dat topic niet meer vervangen worden. Ik moet nu de oude bookmarks zelf vervangen. Gezien dat dit ook gekomen is sinds de downtime, ga ik er van uit dat dit ook niet de bedoeling is.

"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 15:28

crisp

Devver

Pixelated

Hmmz, {board_bookmarkslink} heeft geen trailing slash meer...

fixed :)
MetroidPrime schreef op maandag 28 augustus 2006 @ 17:15:
Af en toe doen de bookmarks het weer. Ik bookmark zelf altijd het laatste gelezen bericht, maar ik merk nu dat als ik een bericht bookmark de eerdere bookmarks binnen dat topic niet meer vervangen worden. Ik moet nu de oude bookmarks zelf vervangen. Gezien dat dit ook gekomen is sinds de downtime, ga ik er van uit dat dit ook niet de bedoeling is.
Die behavior is zo te zien aangepast door Parse, dus dat is dan bij design dat je meerdere postreminders per topic kan aanmaken.

[ Voor 80% gewijzigd door crisp op 28-08-2006 17:24 ]

Intentionally left blank

Dit topic is gesloten.